- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat was het basis-idee, maar dan met kort gebakken kippenlevertjes. Alleen de ui en knoflook hebben bijna een uur lopen carameliseren![]()
Zijn al wat oudere oudere foto's
Post workout lunch, salade van witte kool, zilveruitjes, cottage cheese, tonijn, volkoren macaroni en chayenne peper. En wat komkommer.
Tussendoor, kwark met whey, fruit, zelfgemaakte muffin, amandelen en wf chocolade saus.
Lunch, volkoren wraps met wokgroente, kipfilet en kruiden.
post workout lunch, zoete aardappel uit de oven, wokgroente en kalkoenfilet in cottage cheese, tomatenpuree en Italiaanse kruiden.
Jep, over 3 maanden 17.
ze kookt beter dan ikBeter optijd mee beginnen dan eten zoals de meeste van me leefdtijd doen haha
Begin een YouTube kanaal met gerechten en uitleg erbij waarom je dat eet en hoe je voedingsplan in elkaar steektBeter optijd mee beginnen dan eten zoals de meeste van me leefdtijd doen haha
, volgens mij is er vrij weinig in het Nederlands en veel diëten zijn echt crappy dus er is denk ik markt genoeg voor. Feit dat je jong bent en (volgens mij) echt wel weet waarmee je bezig bent gaat je ook veel aandacht geven. (en zou je dan op vrouwen richten)Goed idee! Maar qua tijd gaat dat niet lukken, houd al een instagram account bij (wel engels) maar vertaal voor de nederlandse het gewoon als ze het vragen.Begin een YouTube kanaal met gerechten en uitleg erbij waarom je dat eet en hoe je voedingsplan in elkaar steekt, volgens mij is er vrij weinig in het Nederlands en veel diëten zijn echt crappy dus er is denk ik markt genoeg voor. Feit dat je jong bent en (volgens mij) echt wel weet waarmee je bezig bent gaat je ook veel aandacht geven. (en zou je dan op vrouwen richten)
Goed idee! Maar qua tijd gaat dat niet lukken, houd al een instagram account bij (wel engels) maar vertaal voor de nederlandse het gewoon als ze het vragen.

Me instagram is dus vooral op meiden/vrouwen gericht haha, vanwege progress foto's. Maar verwacht dat jullie de foto's ook wel als 'progress' zien. @iwannabefiit is me account.
Dit was inderdaad een snack. Wijntje erbij.
Maar dan nog eet ik ze allemaal achter elkaar op.![]()
Wat zie jij dan als voordeel om ze ongepeld klaar te maken? Als je ze smaak wilt geven is gepeld toch handiger lijkt mij?

Me instagram is dus vooral op meiden/vrouwen gericht haha, vanwege progress foto's. Maar verwacht dat jullie de foto's ook wel als 'progress' zien. @iwannabefiit is me account.