Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ontbijt, pompoen eiwit havermout, gedroogd fruit en kokos cake.
w42zb.jpg

Lunch, kikkerweten met vanilie whey, amandelmelk en cacao nibs
257evtd.jpg

Avondeten, volkoren penne met wokgroente en kip en saus gemaakt van cottage cheese, tomatenpuree en Italiaanse kruiden.
23v1gzo.jpg

Lunch, wok van quinoa met wokgroente, kip en kerriekruiden
2rxi520.jpg

Hey Kim, kom hier eens koken!

Idd ziet er goed uit kim

Kim waar blijft ons eten !

Would marry Kim.

jongens. Ze komt eerst hier koken! Toch Kim?

Jaa! me lievelings chocolade. ik wil het ook nog een keer zelf gaan maken, is kijken of dat ook zo lekker is.
Die is inderdaad zalig... jammer dat hij zo duur is alleen...

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

O.a. :) en wat tomato frito, pesto en knoflook. Ging er goed in
De tomatensaus had ik er ook al wel in herkend. :p
Maar de pasta was toch wel overduidelijk! :D

Kim, je steelt de hartjes van de hongerige jongens hier.

Maar het ziet er allemaal wel verdorie zo lekker uit. hng

Smaakt dat echt naar cookie dough? :eek:

Houd verder niet zo van die fitness-liflafjes, maar dit lijkt me nog wel wat.

Ja het is zo lekker! Als ik me muffins maakte vond ik het deeg zo lekker altijd, dus maakte het zonder eiwitten en bakpoeder dus toch gezond (: Ik zou trouwens wel vanilie/cookie&cream/stracciatella/chocolade eiwitpoeder gebruiken.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

jongens. Ze komt eerst hier koken! Toch Kim?
Kom maar allemaal bij mij eten :p

Ontbijt, pompoen eiwit havermout, gedroogd fruit en kokos cake.
w42zb.jpg

Lunch, kikkerweten met vanilie whey, amandelmelk en cacao nibs
257evtd.jpg

Avondeten, volkoren penne met wokgroente en kip en saus gemaakt van cottage cheese, tomatenpuree en Italiaanse kruiden.
23v1gzo.jpg

Lunch, wok van quinoa met wokgroente, kip en kerriekruiden
2rxi520.jpg

Goddammit ben jij kok ofzo?

ik voel een meet aankomen ;)?

Avond eten.

image.jpg

Ik vind het altijd te veel werk als ik ze nog moet pellen :p

+1

leuk als snack, of als een maaltijd lang mag duren omdat je met vrienden aan het eten bent, maar voor een doordeweekse dag ... niet voor mij.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Die is inderdaad zalig... jammer dat hij zo duur is alleen...

Zoals mijn moeder altijd zegt ... "beter duur dan niet te betalen". En je eet zoiets niet voor de calorieën per hele reep.. je neemt een (klein) stukje voor de smaak of in mijn geval vaak om het gevolg van een te veel aan sambal wat af te doen nemen :) Gelukkig kan ik zelfs al genieten van een enkele zeevrucht(en-bonbon) van de Lidl. Het hoeft niet altijd superdeluxe te zijn. Dat maakt het des te specialer als je het wel eens neemt.

Zoals mijn moeder altijd zegt ... "beter duur dan niet te betalen". En je eet zoiets niet voor de calorieën per hele reep.. je neemt een (klein) stukje voor de smaak of in mijn geval vaak om het gevolg van een te veel aan sambal wat af te doen nemen :) Gelukkig kan ik zelfs al genieten van een enkele zeevrucht(en-bonbon) van de Lidl. Het hoeft niet altijd superdeluxe te zijn. Dat maakt het des te specialer als je het wel eens neemt.
Heb je helemaal gelijk in hoor. 1 zo een blokje is al puur genieten bij de thee..... :heart:

+1

leuk als snack, of als een maaltijd lang mag duren omdat je met vrienden aan het eten bent, maar voor een doordeweekse dag ... niet voor mij.

Dit was inderdaad een snack. Wijntje erbij.

Maar dan nog eet ik ze allemaal achter elkaar op. :D

99% cacao vind ik echt nasty. De 85% van Lindt vind ik dan wel weer erg lekker, en ook (puur) cacao poeder in kwark is verslavend :D

Terug
Naar boven