XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Oeh Kim, je onderste recept, gaat bij mijn repertoire erbij! Thnx

Mealprep

Even voorbereiden voor van de week

nvqzj8.jpg

Ook maar is aan het bakken gegaan :D

wrjn6d.jpg

2s14nc8.jpg

Dit blijft toch echt het leukste topic op heel DBB hoor.

Vanaf dat ik een nieuwe Iphone kan betalen (en hem hopelijk danniet laat vallen of pikken deze keer) zal ik jullie ook eens laten watertanden! Be prepared!

Dat moment waarop je in de avond nog wat carbs en eiwitten hebt in te halen maar niet veel vetten meer over hebt...
IMG_20140105_214021.jpg

2nq9ufb.png

Die maaltijden hier gaan er wel flink op vooruit :) Inspiratie genoeg
kimmona is een legit opvolger van TrickyTatsu :P

Eavening carbs, omnom

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DSC_0011.jpg

Ook maar eens proberen dan. Heb nog een kilo amandelmeel staan, ooit een keer in opwelling gekocht toen ik lowcarb deed. Nooit geweten wat er mee te doen

Zeker doen! Is echt lekker en goede afwisseling. :)

Ontbijt:
50 gr havermout, gisteravond al in een pannetje gedaan om te laten weken samen met een lepel chiazaad en wat kaneel. Vanochtend 70 gr bevroren fruit erbij, 150 ml sojamelk en 1 scoop bananen whey.

33kxagh.jpg

395 kcal
k 35,7
e 36,3
v 9,3

Zo zie je maar dat het niet veel tijd en moeite hoeft te kosten om een goede maaltijd te maken. Effort

Avondeten van gisteren, rijst met sambal, wokgroente en biefstukreepjes gebakken in kokosolie en soja saus.
14jp1jd.jpg

Lunch, ziet er niet echt lekker uit maar is zo lekker! meng 2 eiwitten met 100ml melk en kaneel. meng 200ml yoghurt met halve schep eiwitpoeder met smaak (of cacao zodat de yoghurt niet zuur is), appel in stukjes snijden. En dan volkoren boterhammen in stukke scheuren en dan eimengesel erover en yoghurt en appel in een cakevorm van plastic. 20minuten op 200graden. Zoiets als wentelteefjes maar anders, had oud brood daarom.
1z3xdoh.jpg

Voor het slapen, Griekse yoghurt met casein, fruit, Zonnatura cruesli, amandelen. Bananenbrood, kokosblondie en appel muffin. En amandelmelk met cacao. Even macros halen haha
2ytv3nc.jpg

Laatst bewerkt:
ik wilde wat inspiratie opdoen voor mn low carb week..
maar dat lukt niet echt hier :P

180 gram entrecote, champignons en spinazie. Mmmmm

2me8igw.png

Voordeel van overdag rustig aan met de carbs; savonds na de training flink vreten :D
ettauo.jpg

Avondeten van gisteren, rijst met sambal, wokgroente en biefstukreepjes gebakken in kokosolie en soja saus.

Lunch, ziet er niet echt lekker uit maar is zo lekker! meng 2 eiwitten met 100ml melk en kaneel. meng 200ml yoghurt met halve schep eiwitpoeder met smaak (of cacao zodat de yoghurt niet zuur is), appel in stukjes snijden. En dan volkoren boterhammen in stukke scheuren en dan eimengesel erover en yoghurt en appel in een cakevorm van plastic. 20minuten op 200graden. Zoiets als wentelteefjes maar anders, had oud brood daarom.

Voor het slapen, Griekse yoghurt met casein, fruit, Zonnatura cruesli, amandelen. Bananenbrood, kokosblondie en appel muffin. En amandelmelk met cacao. Even macros halen haha

Mag ik alsjeblieft een keertje bij jou eten?

1z3xdoh.jpg

****ing amazin'

Volgens mij zit elke bodybuilder pief hier te wachten tot jij 18 word :o

Impressive!

• Like
Waarderingen: YOGI
Wie maakte hier ook weer van die lekkere zoete aardappelchips? Heb een keer een foto + recept voorbij zien komen maar kan m niet meer vinden :(

Terug
Naar boven