Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1EEFDB8E-93EB-4A47-841A-A31F2AA2A1BE.jpeg

Even een dagje goed eten en genieten! Calorieën kan niet vermeden worden in een open buffet in Istanbul

F510F120-3409-4D0B-9FFD-D0B7F4E328AB.jpeg

Extra low calorie proteine donuts

In totaal: 420kcal / 69g E / 0gr K / 0gr V. Life is good
Ik herken een dunkin' donut als ik er eentje zie. En dat zijn dunkin donuts :heart:
Wel dom van je dat je letterlijk maar één echt lekker hebt gepakt... Die rainbow strawberry.

Ik herken een dunkin' donut als ik er eentje zie. En dat zijn dunkin donuts :heart:
Wel dom van je dat je letterlijk maar één echt lekker hebt gepakt... Die rainbow strawberry.
Nou dan heb je het helaas fout, dit is Krispy Kreme, de enige reden waarom ik mee naar Turkije ben gekomen. Dunkin is wel lekkerder moet ik toegeven, de biscoff was erg teleurstellend en de rest waren niet te vergelijken met Dunkin. De Kumpir (gepofte aardappel) die ik erna at was lekkerder

De rainbow strawberry is te standaard en weinig kcal troep. Als je eet moet je de gevulde diabetes donuts eten

Nou dan heb je het helaas fout, dit is Krispy Kreme, de enige reden waarom ik mee naar Turkije ben gekomen. Dunkin is wel lekkerder moet ik toegeven, de biscoff was erg teleurstellend en de rest waren niet te vergelijken met Dunkin. De Kumpir (gepofte aardappel) die ik erna at was lekkerder

De rainbow strawberry is te standaard en weinig kcal troep. Als je eet moet je de gevulde diabetes donuts eten
Wel mooie kopietjes dan. Oranje dozen en precies dezelfde selectie aan donuts 🤣

Vrolijke kleurtjes!

Eieren rauw?
Hoe en hoelang bewaar jij die gekookte rijst?
Meestal kook ik voor twee dagen, maar nu voor drie omdat dat beter uitkomt. Rijst met een ijsblokje in de magnetron, dan lijkt het weer eventjes versgekookt :o

En nee joh, geen rauw ei. Maar gepeld ei kan je minder lang bewaren in de koelkast.

Terug
Naar boven