- Waardering
- 2.213
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker goed volgeladen. Lekker trainen erna straks.![]()
Even een dagje goed eten en genieten! Calorieën kan niet vermeden worden in een open buffet in Istanbul
Ik heb je gemist gozer! Goed je weer terug te hebbenLekker goed volgeladen. Lekker trainen erna straks.
Aah dat is liefIk heb je gemist gozer! Goed je weer terug te hebben
Enjoy the holiday 🙋♀️![]()
Even een dagje goed eten en genieten! Calorieën kan niet vermeden worden in een open buffet in Istanbul
69x4 = 276. Calorieën kloppen niet. Vraag mij anders af wat de ingrediënten zijn.![]()
Extra low calorie proteine donuts
In totaal: 420kcal / 69g E / 0gr K / 0gr V. Life is good

Ik herken een dunkin' donut als ik er eentje zie. En dat zijn dunkin donuts![]()

Nou dan heb je het helaas fout, dit is Krispy Kreme, de enige reden waarom ik mee naar Turkije ben gekomen. Dunkin is wel lekkerder moet ik toegeven, de biscoff was erg teleurstellend en de rest waren niet te vergelijken met Dunkin. De Kumpir (gepofte aardappel) die ik erna at was lekkerderIk herken een dunkin' donut als ik er eentje zie. En dat zijn dunkin donuts
Wel dom van je dat je letterlijk maar één echt lekker hebt gepakt... Die rainbow strawberry.
Wel mooie kopietjes dan. Oranje dozen en precies dezelfde selectie aan donuts 🤣Nou dan heb je het helaas fout, dit is Krispy Kreme, de enige reden waarom ik mee naar Turkije ben gekomen. Dunkin is wel lekkerder moet ik toegeven, de biscoff was erg teleurstellend en de rest waren niet te vergelijken met Dunkin. De Kumpir (gepofte aardappel) die ik erna at was lekkerder
De rainbow strawberry is te standaard en weinig kcal troep. Als je eet moet je de gevulde diabetes donuts eten
Goed bezig respect
Nou zou mooi zijn als dat echt bestond![]()
Vrolijke kleurtjes!
Helaas peanut butter cheese
Bekend
Effe inhaken...Eieren rauw?
Hoe en hoelang bewaar jij die gekookte rijst?

Meestal kook ik voor twee dagen, maar nu voor drie omdat dat beter uitkomt. Rijst met een ijsblokje in de magnetron, dan lijkt het weer eventjes versgekooktVrolijke kleurtjes!
Eieren rauw?
Hoe en hoelang bewaar jij die gekookte rijst?

Ik las of hoorde laatst dat een stofje oid in rijst dat niet zo goed voor je is langzaam toeneemt na het koken.Bekend
Effe inhaken...
Ik prepte alles voor 5 dagen.
Eieren gekookt, rijst ook. Kan prima als je t in de koelkast bewaart.
Interessante tip, tenkjou.Rijst met een ijsblokje in de magnetron, dan lijkt het weer eventjes versgekookt![]()