Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik vind het ook een vervelend iets, dat houten bestek. Geen idee waarom maar ik krijg echt een soort van 'rillingen' als ik met zo'n houten bestek eet, weet niet hoe ik het moet uitleggen :p
Heb tegenwoordig altijd plastic bestek in de auto liggen om die reden :roflol:
Of het stokje van zo een Magnum ijsje over je tanden laten glijden.

Is dat dan wegwerp of afwasbaar, en waarom niet gewoon "echt" bestek?
Wegwerp. Omdat ik thuis nog heel veel wegwerpbestek heb liggen. Geen idee hoe dat komt eigenlijk. Ik was het soms wel eens af als ik de mogelijkheid ertoe heb en dan hergebruik ik het wel.
En ik ben iemand die nogal verstrooid/vergeetachtig is en als ik 'echt' bestek in mijn auto zou leggen dan hebben we elk jaar een nieuwe set nodig hebben omdat ik dat kwijt speel.

Vervelend, het laatste geef ik weg aan mijn vriendin. Zelfs nu ik het las kreeg ik dat vervelend gevoel :p
Ik voel met je mee.
Ervaar het ook al onprettig.
Spijtig dat die double caramel ijsjes zo lekker zijn. Zo eens om de paar jaar laat ik me wel nog eens verleiden.

Ik vind het ook een vervelend iets, dat houten bestek. Geen idee waarom maar ik krijg echt een soort van 'rillingen' als ik met zo'n houten bestek eet, weet niet hoe ik het moet uitleggen :p
Heb tegenwoordig altijd plastic bestek in de auto liggen om die reden :roflol:
Ik heb normaal bestek in de auto. soms beetje teveel en is mijn vrouw thuis een boel kwijt. effe auto op de kop en leegschudden :D

Ik heb normaal bestek in de auto. soms beetje teveel en is mijn vrouw thuis een boel kwijt. effe auto op de kop en leegschudden :D
Jij vindt ze dan nog terug in de auto. Mijn vriendin heeft me speciaal dat wegwerpbestek gegeven om de reden die ik eerder aanhaalde. Geen zin om elk jaar nieuw bestek te moeten halen.

De helft is maaltijd 3.

Bijlagen

• 20221018_115829.jpg
    20221018_115829.jpg
    151,3 KB · Weergaven: 72
A la crème mag ik hopen? 750 gram 'gewone' diepvriesspinazie lijkt mij erg heftig om weg te knagen. :emo:

Terug
Naar boven