- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ducky toetsenborden zie je weinig. Goeie keuzeRode linzensoep, kipfiletburger, zoete aardappel en groen spul. XXLs BBQ saus en mayo.
![]()
Ik wou al over zijn hardware beginnen maar je was me voor 😁

Eedt smaakelijk!Vandaag me coach is even gevraagdt of er meer pizza in mag. 2 speciaale high pizza days gekregen van hem. Thanks @ryan r
![]()
Had het geschreven zoals @MetalNDeadlifts het zou schrijven. Ben aan het proberen meer aansluiting te vinden bij de jeugd 🤓
Succes! Ik weet al lang niet meer waar ze het over hebben. Neem ze niet meer serieus (is wederzijds!) met hun chronische haast, ongeduld en oppervlakkigheid.Had het geschreven zoals @MetalNDeadlifts het zou schrijven. Ben aan het proberen meer aansluiting te vinden bij de jeugd 🤓
Had het geschreven zoals @MetalNDeadlifts het zou schrijven. Ben aan het proberen meer aansluiting te vinden bij de jeugd 🤓
Zal ik je een geheimpje vertellen? Ik weet soms niet waar ik het zelf over heb.
Dat had ik natuurlijk zelf al geconcludeerd.![]()
Leaked foto van @PartyMarty
Zal ik je een geheimpje vertellen? Ik weet soms niet waar ik het zelf over heb.
Begrijp ik het goed dat Ryan jou coach is? Of lees is het verkeerd?Vandaag me coach is even gevraagdt of er meer pizza in mag. 2 speciaale high pizza days gekregen van hem. Thanks @ryan r
![]()
Ryan is mijn coach ja. Hij managed voor mij mijn pizza inname, pizza behoeftes en high/low pizza days.Begrijp ik het goed dat Ryan jou coach is? Of lees is het verkeerd?
Doet hij ook shoarma begeleiding?Ryan is mijn coach ja. Hij managed voor mij mijn pizza inname, pizza behoeftes en high/low pizza days.
Kan hem echt aanraden als je meer duidelijkheid en structuur wilt vinden in het consumeren van pizza's.
Vraag het hem zou ik zeggen