XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

En mij ervan betichten geen humor te hebben. Bah bah. Ph waardes nog wel goed bij jou?
Heb je ook niet, lekker woke sneeuwvlokje van me :heart:

En nee, natuurlijk niet. Die zijn nooit oké 🤷🏼‍♀️

Biologisch is helaas in vele gevallen slechts een label.
Zelfs wild (het enige vlees wat echt een beter leven heeft gehad, en waarvan je zeker weet dat er geen rommel in zit) is niet zo prijzig als die kip van @TheBlock :roflol:

Zelfs wild (het enige vlees wat echt een beter leven heeft gehad, en waarvan je zeker weet dat er geen rommel in zit) is niet zo prijzig als die kip van @TheBlock :roflol:
Merendeel van het "wild" dat verkocht wordt zijn evengoed gefokte dieren. Is geen beschermde benaming.
Als je echt "wild" wilt kopen moet er een keurmerk op staan, wat meestal niet het geval is.

Mensen die zgn geven om dieren, eten geen vlees van dieren die zijn gefokt voor de slacht. Of ze nu een paar weken(5) langer leven, en wat meer ruimte hadden doet er niet veel aan af.
In mijn ogen klopt je redenering dan niet.

Mensen die zgn geven om dieren, eten geen vlees van dieren die zijn gefokt voor de slacht. Of ze nu een paar weken(5) langer leven, en wat meer ruimte hadden doet er niet veel aan af.
In mijn ogen klopt je redenering dan niet.
Standaard argumenten van mensen die er iig niet mee bezig zijn. Je moet ergens beginnen @Bullshark , niks doen zal helemaal niks uithalen

Conclusie lekker vlees eten

Shirley Temple Giggle GIF

Terug
Naar boven