MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
En mij ervan betichten geen humor te hebben. Bah bah. Ph waardes nog wel goed bij jou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En mij ervan betichten geen humor te hebben. Bah bah. Ph waardes nog wel goed bij jou?
Heb je ook niet, lekker woke sneeuwvlokje van meEn mij ervan betichten geen humor te hebben. Bah bah. Ph waardes nog wel goed bij jou?

Zelfs wild (het enige vlees wat echt een beter leven heeft gehad, en waarvan je zeker weet dat er geen rommel in zit) is niet zo prijzig als die kip van @TheBlockBiologisch is helaas in vele gevallen slechts een label.

Zelfs wild (het enige vlees wat echt een beter leven heeft gehad, en waarvan je zeker weet dat er geen rommel in zit) is niet zo prijzig als die kip van @TheBlock
lokale boer, poelier en slager. Mike steunt de lokale ondernemers
Merendeel van het "wild" dat verkocht wordt zijn evengoed gefokte dieren. Is geen beschermde benaming.Zelfs wild (het enige vlees wat echt een beter leven heeft gehad, en waarvan je zeker weet dat er geen rommel in zit) is niet zo prijzig als die kip van @TheBlock![]()
Ja hoor, lekker manDus je eet wel graag dieren met zware metalen(met lood afgeschoten)🥸
Standaard argumenten van mensen die er iig niet mee bezig zijn. Je moet ergens beginnen @Bullshark , niks doen zal helemaal niks uithalenMensen die zgn geven om dieren, eten geen vlees van dieren die zijn gefokt voor de slacht. Of ze nu een paar weken(5) langer leven, en wat meer ruimte hadden doet er niet veel aan af.
In mijn ogen klopt je redenering dan niet.
proef je niets van
Bwah, ben je het topic vergeten van hoeveel geld iemand aan Kip/Vlees uitgeeft elke maand ?Standaard argumenten van mensen die er iig niet mee bezig zijn. Je moet ergens beginnen @Bullshark , niks doen zal helemaal niks uithalen
Nee en ik ben me zeker bewust dat BB een zeer veel consumerende hobby is, maar probeer binnen die kaders wel te doen wat ik kan.Bwah, ben je het topic vergeten van hoeveel geld iemand aan Kip/Vlees uitgeeft elke maand ?
En uitstoot dan? Beetje rondrijden in zo’n vrachtwagen 😌Nee en ik ben me zeker bewust dat BB een zeer veel consumerende hobby is, maar probeer binnen die kaders wel te doen wat ik kan.
Daarom doe ik zo min mogelijk, ook zo draag ik mn steentje bij😛En uitstoot dan? Beetje rondrijden in zo’n vrachtwagen 😌
Vooruit dan maar 😌👍Daarom doe ik zo min mogelijk, ook zo draag ik mn steentje bij😛
Als je dat nog weet, dan klopt je redenering naar mij ook nietNee en ik ben me zeker bewust dat BB een zeer veel consumerende hobby is, maar probeer binnen die kaders wel te doen wat ik kan.

Biologisch
Muscle meat
Ecto meat?