Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

60 graden is voor velen te ver doorbakken.
bedoel hiermee 60 graden kern temp, dus heel langzaam garen tot de kern van je vlees 60 gr is.

dat is een kwestie van smaak denk ik, zelf hou ik van net een beetje voorbij rose, maar niet well done.
maar als je van rood houd moet je misschien toch voor een andere kwaliteit vlees kiezen.
je gaat ook geen sucade lappen bereiden als biefstuk, die zijn dan niet weg te knauwen.

IMG_20221105_151928.jpg

dat is dan volgens mij een stuk van de schouder, zit niet genoeg in de naamgeving of dat dan ook sucade is, maar er is veel lekkers te maken met relatief goedkoop rundvlees dat niet perse biefstuk hoeft te zijn.
bavette is ook een mooi voorbeeld.

dat is dan volgens mij een stuk van de schouder, zit niet genoeg in de naamgeving of dat dan ook sucade is, maar er is veel lekkers te maken met relatief goedkoop rundvlees dat niet perse biefstuk hoeft te zijn.
bavette is ook een mooi voorbeeld.
Het is hetzelfde vlees, maar dan anders gesneden. Mijn favorieten zijn picanha en longhaas.

Dat is (op dit moment) te veel van mij gevraagd, om mij aan specifieke macro's te gaan houden. Ik probeer nu mijn cal target te halen, en mij aan minimaal 200gr protein te houden en ik wil niet exorbitant veel vet binnen krijgen.

Het is nu zaak om mijn gewicht vast proberen te houden komende periode, dit soort voer helpt mij daarbij.

• Like
Waarderingen: AK
alles op? :)

Terug
Naar boven