Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hahahahaha heb mijzelf inmiddels overtogen dat het kwalitijd maalteidden zijn en dat ik ervan geniet. Ik weet zeker dat ik gewoon pathologisch aan het liegen ben maar het werkt wel!

(Ik hoop dat de taalverbeteraars lekker getriggered raken, kan ik op haar minste met goet gevoel naar bet)
Maak oe nie drok, as´t ma lekkr isch

Hahahahaha heb mijzelf inmiddels overtogen dat het kwalitijd maalteidden zijn en dat ik ervan geniet. Ik weet zeker dat ik gewoon pathologisch aan het liegen ben maar het werkt wel!

(Ik hoop dat de taalverbeteraars lekker getriggered raken, kan ik op haar minste met goet gevoel naar bet)
Buiten humor en Freudiaanse vertypingen is het streven alleen verbeteraars te verbeteren.

Jouw post lezen, ook al is het bedoeld als een soort humor, is wel een beetje sterven.

Succes met de cut en veel plezier in Finland!
:trollface:

Gefoel*

Pre workout.
Ik mis kleur
20221110_152040.jpg

Blijft een klassieker. Rosbief, rucola, Parmezaanse kaas en pijnboompitten. Met zelfgemaakte truffelmayonaise. Of eigenlijk mayonaise met zwarte truffel in olie, omdat mayo te veel werk is voor een korte houdbaarheid.. :p
PXL_20221110_203446788.jpg

Blijft een klassieker. Rosbief, rucola, Parmezaanse kaas en pijnboompitten. Met zelfgemaakte truffelmayonaise. Of eigenlijk mayonaise met zwarte truffel in olie, omdat mayo te veel werk is voor een korte houdbaarheid.. :p
PXL_20221110_203446788.jpg
@Mentat had daar laatst een vegan variant op, met klamme tofublokken.

Terug
Naar boven