- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bordjes en bakjes zien er steeds beter uit!
Bowl of energy 👏
Ah, das lief(de) heb je voor mij gekookt

Is dat plofkip?
Voor iemand die claimt niet te kunnen koken gaat het je best goed af.
Geen Idee, koop ze in de express carrefour, liggen ze altijd lekker warm aan het spit. 7 eurie
Ziet er goed uit, wat je ermee gaat doen hoef ik eigenlijk niet te weten

Bovenste foto is prachtig en ziet er smaakvol uit, maar om het dan zo te verpesten....
Heb nog een paar kg spaghetti dat op moetBovenste foto is prachtig en ziet er smaakvol uit, maar om het dan zo te verpesten....
Gooi er dan elleboogjes, penne of farfalle doorheen

A man's gotta do, ...
Dat is wat echt telt.
Elke keer als ik jouw maaltijden droeviger zie worden komt de vraag: "hoe lang kunnen we dit als DBB nog door laten lopen en toekijken hoe jouw levenskwaliteit helemaal naar de t*fus gaat. Is dit nog verantwoord? Of moeten we als omgeving de pijnlijke beslissing gaan nemen?"![]()
200gr frambozen
170gr egg whites (met speculaas&koek kruiden en toffee flavour drops)
25gr pindakaas
Hahahahaha heb mijzelf inmiddels overtogen dat het kwalitijd maalteidden zijn en dat ik ervan geniet. Ik weet zeker dat ik gewoon pathologisch aan het liegen ben maar het werkt wel!Elke keer als ik jouw maaltijden droeviger zie worden komt de vraag: "hoe lang kunnen we dit als DBB nog door laten lopen en toekijken hoe jouw levenskwaliteit helemaal naar de t*fus gaat. Is dit nog verantwoord? Of moeten we als omgeving de pijnlijke beslissing gaan nemen?"
Ik zie doorzettingsvermogen en maximale inzet.![]()
200gr frambozen
170gr egg whites (met speculaas&koek kruiden en toffee flavour drops)
25gr pindakaas
Finish? Dat impliceert een einddatum om alles los te latenIk zie doorzettingsvermogen en maximale inzet.
Keep it up chief, jij komt bij de finnish 🫡