Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

In Thailand eet men dit. Ik hoef me niet af te vragen waarom die muay thai personen zo mega peeled zijn.
20221109_111507.jpg
Eten in thailand is echt een geschenk voor iedereen die sport. Waar hier in NL je meestal 1 a 2 gerechten hebt met rijst op de kaart heb je er daar tientallen. Prijzen zijn daar ook echt goedkoop.

Zou ook dagelijks een voetmassage daar pakken aangezien dat letterlijk een knaak kost voor een uur ❤️

Te weinig zoetstof = naturel / natty.

Natty = geen gains.

Steve Brule GIF by MOODMAN
Ik mail meteen @wovano voor een +1gr blaststack.
En ik bestel meteen light saus, 0,0 saus, flavourdrops . Hoor ik er dan weer bij? Oja zal meteen 83kg groenten inslaan voor komende maanden

Ik zie gewoon graag af in een cut, zo blijf ik scherp en daag ik mezelf uit. Maar als je het jezelf zwaar maakt dan ben je dom bezig is hier het antwoord regelmatig. Ik bewandel graag mn eigen pad

En ik bestel meteen light saus, 0,0 saus, flavourdrops . Hoor ik er dan weer bij? Oja zal meteen 83kg groenten inslaan voor komende maanden

Ik zie gewoon graag af in een cut, zo blijf ik scherp en daag ik mezelf uit. Maar als je het jezelf zwaar maakt dan ben je dom bezig is hier het antwoord regelmatig. Ik bewandel graag mn eigen pad
Je eigen pad bewandellen? We zitten hier op DBB, dus we bewandellen met z’n alle DBB pad!

“Dennis10”
10% korting
🤝

“Dennis10”
10% korting
🤝
Ik geef gratis saus weg, elke dag zelfs
Ik noem het home brew 0,0% proteïne saus.
Komt wel in kleine porties, maar eej, je mag zo vaak in de tube knijpen en schudden als je wilt👀

Terug
Naar boven