- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje vreemde eieren.200gr rundergehakt
3 eieren
2x cheddar.
Prima "cheat"![]()
Crohn's, maar geen last van wraps en peulvruchten zoals doperwten?First meal pic ever?! Actually blessed 🙏
250 gram kip (met eigen kruidenmix), 145 gram erwten en 2 wortelwraps. Als persoon met Crohn's kan het niet veel spannender.
Mijn vraag is, eet ik enkel 1 wrap? Of allebij? Ik probeer mijn dieet wat uit te vissen...
![]()
Oh, jawel hoor, ik ben eerlijk ten einde raad. Bijna alles maakt mij super gasachtig en opgeblazen, deze maaltijd ook trouwens. Ik vermijd bijvoorbeeld ui, paprika, bonen en noten omdat ze mij een week lang doodziek maken.Crohn's, maar geen last van wraps en peulvruchten zoals doperwten?
Heb je geen plan?First meal pic ever?! Actually blessed 🙏
250 gram kip (met eigen kruidenmix), 145 gram erwten en 2 wortelwraps. Als persoon met Crohn's kan het niet veel spannender.
Mijn vraag is, eet ik enkel 1 wrap? Of allebij? Ik probeer mijn dieet wat uit te vissen...
![]()

Lekker bezig Gremmy

Jouw foto's worden echt steeds beter, weleens overwogen om daar iets serieus mee te doen?
Nee johJouw foto's worden echt steeds beter, weleens overwogen om daar iets serieus mee te doen?
Eten ziet er ook goed uit.
UpOh, jawel hoor, ik ben eerlijk ten einde raad. Bijna alles maakt mij super gasachtig en opgeblazen, deze maaltijd ook trouwens. Ik vermijd bijvoorbeeld ui, paprika, bonen en noten omdat ze mij een week lang doodziek maken.
Mijn gastro-enteroloog adviseert gewoon dat ik goed kauw bij draderige groentjes zoals spinazie, suikerbonen, ... geen rauwe groenten, brood vermijden, bla bla bla.
Ik heb bijna altijd last, relevant GIF:
![]()
Medrol was absolute hell. Dat hoop ik nooit meer te nemen. Op dit moment heb ik 8-wekelijks een infuus Vedolizumab en daar hou ik het bij.