AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Medrol was absolute hell. Dat hoop ik nooit meer te nemen. Op dit moment heb ik 8-wekelijks een infuus Vedolizumab en daar hou ik het bij.
Ik zit met stootkuren (korte periodes, y dagen) richting de 60 mg, vind de energie ervan soms best leuk. De slapeloosheid is wel extreem vervelend.

AirBrush_20221113171446.jpg
20221112_113323.jpg
AirBrush_20221113174032.jpg
1 flesje maar?

Ik zit met stootkuren (korte periodes, y dagen) richting de 60 mg, vind de energie ervan soms best leuk. De slapeloosheid is wel extreem vervelend.
Ai kut, die zijn echt vervelend 😩

Inderdaad, die energie heeft mij wel gered toen ik examens had in college, 4 hours sleep en de rest was studeren :D

Oh, jawel hoor, ik ben eerlijk ten einde raad. Bijna alles maakt mij super gasachtig en opgeblazen, deze maaltijd ook trouwens. Ik vermijd bijvoorbeeld ui, paprika, bonen en noten omdat ze mij een week lang doodziek maken.

Mijn gastro-enteroloog adviseert gewoon dat ik goed kauw bij draderige groentjes zoals spinazie, suikerbonen, ... geen rauwe groenten, brood vermijden, bla bla bla.

Ik heb bijna altijd last, relevant GIF:

angry black widow GIF
En Fodmap dieet eens geprobeerd?

Dan was dit met 1,25 kg vlees wel heel karig idd. Staat genoteerd!
Aldaar 2 flesjes op een kilo, kan dat ook aanvullen met bouillon.

Aldaar 2 flesjes op een kilo, kan dat ook aanvullen met bouillon.
Ja overal staat wat anders. Probeer altijd gewoon wat en schrijf dan op wat ik erin gooi

Ja overal staat wat anders. Probeer altijd gewoon wat en schrijf dan op wat ik erin gooi
Is ook prima, gaat om resultaat.

Met genoeg vocht beginnen, met niet teveel eindigen, toevoegen kan nog tijdens.

Twee flesjes per pond is een lekker houvast voor mij...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven