BigSacBuilding
Cool Novice
- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 16%
Nog niet, volgend weekend maak ik er eentje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet, volgend weekend maak ik er eentje

Ik zit met stootkuren (korte periodes, y dagen) richting de 60 mg, vind de energie ervan soms best leuk. De slapeloosheid is wel extreem vervelend.Medrol was absolute hell. Dat hoop ik nooit meer te nemen. Op dit moment heb ik 8-wekelijks een infuus Vedolizumab en daar hou ik het bij.
1 flesje maar?
Ai kut, die zijn echt vervelend 😩Ik zit met stootkuren (korte periodes, y dagen) richting de 60 mg, vind de energie ervan soms best leuk. De slapeloosheid is wel extreem vervelend.

Zal er volgende keer meer in doen. Bier of wijn?

De rest heeft ze opgedronken!
1500 gram vlees = 2 liter.De rest heeft ze opgedronken!
Wat is volgens jou een goede vlees/alcoholisch vocht-verhouding?
Bier uiteraard!
En Fodmap dieet eens geprobeerd?Oh, jawel hoor, ik ben eerlijk ten einde raad. Bijna alles maakt mij super gasachtig en opgeblazen, deze maaltijd ook trouwens. Ik vermijd bijvoorbeeld ui, paprika, bonen en noten omdat ze mij een week lang doodziek maken.
Mijn gastro-enteroloog adviseert gewoon dat ik goed kauw bij draderige groentjes zoals spinazie, suikerbonen, ... geen rauwe groenten, brood vermijden, bla bla bla.
Ik heb bijna altijd last, relevant GIF:
![]()
4 niet 1 water 😌De rest heeft ze opgedronken!
Wat is volgens jou een goede vlees/alcoholisch vocht-verhouding?
Dan was dit met 1,25 kg vlees wel heel karig idd. Staat genoteerd!
Dan was dit met 1,25 kg vlees wel heel karig idd. Staat genoteerd!
Ja overal staat wat anders. Probeer altijd gewoon wat en schrijf dan op wat ik erin gooiAldaar 2 flesjes op een kilo, kan dat ook aanvullen met bouillon.![]()
Stoofvlees met friet | Dagelijkse kost
Voor het rundvlees verkiest Jeroen het zenuwstuk uit de schouder, zeer budgetvriendelijk rundvlees dat uitermate geschikt is voor een smakelijke stoverij. Met het juiste biertje erbij, enkele kruiden, wat stroop én een portie geduld, zet je deze winnaar zo op tafel. Laat het je smaken!dagelijksekost.een.be
Is ook prima, gaat om resultaat.Ja overal staat wat anders. Probeer altijd gewoon wat en schrijf dan op wat ik erin gooi
Één voor het pond en één voor de mond toch??Twee flesjes per pond is een lekker houvast voor mij..

Die was met voorbedachte rade

Die kent het als één voor de mond en één voor de kont.
Nooit van gehoord, ik heb het net opgezocht en het lijkt me zeer interessant om eens te proberen. Ik zal wat meer research doen en ik denk het daarna te proberen. Thanks!