- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Maar dit gaat vooral door je darmen....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dit gaat vooral door je darmen....
Het bier dat we hier gebruiken is wel tafelbier.Dan was dit met 1,25 kg vlees wel heel karig idd. Staat genoteerd!
Lijkt mij idd wel echt heel veel vocht. Ik gebruik een crockpot, daarin wordt het vlees super mals, er verdampt nietsHet bier dat we hier gebruiken is wel tafelbier.
Doet dit met zes trappisten dan zal dat wat teveel van het goede zijn.
Dan lijkt de regel van @marina1975 perfect.
Niet beetje vroeg voor zo een maaltijd?
uhm nee? wist niet dat bepaald eten bij een bepaalde tijd hoorde
zou die gedachte gang snel overboord zetten als ik jou was man 
amen.uhm nee? wist niet dat bepaald eten bij een bepaalde tijd hoordezou die gedachte gang snel overboord zetten als ik jou was man
![]()
Gewoon left-over pizza of pasta voor ontbijt om 5:00 uur

Hahahaha ik zelf eet nou liever iets wat meer 'ontbijtvriendelijker'. Maar dat kan komen omdat ik normaal gesproken in het ochtend sowieso al niet veel wil etenuhm nee? wist niet dat bepaald eten bij een bepaalde tijd hoordezou die gedachte gang snel overboord zetten als ik jou was man
![]()
Het kan geen kwaad om te weten wat het algemene idee is, het kan pas kwaad als je je erdoor laat beperken.uhm nee? wist niet dat bepaald eten bij een bepaalde tijd hoordezou die gedachte gang snel overboord zetten als ik jou was man
![]()
geen last van die "gedachtebeperking" gelukkig(als ik het zo mag noemen tenminsteHahahaha ik zelf eet nou liever iets wat meer 'ontbijtvriendelijker'. Maar dat kan komen omdat ik normaal gesproken in het ochtend sowieso al niet veel wil eten
)die sauzen zijn echt topVandaag heb ik 2 meergranen wraps klaargemaakt met 150gram erwten, 200gram low-fat rundergehakt en 5 kcal curry saus.
De inspiratie om die saus te kopen en te gebruiken kwam van de post hierboven, bedankt Brian!
![]()

Ik ken nog wel een kortingscode!Vandaag heb ik 2 meergranen wraps klaargemaakt met 150gram erwten, 200gram low-fat rundergehakt en 5 kcal curry saus.
De inspiratie om die saus te kopen en te gebruiken kwam van de post hierboven, bedankt Brian!
![]()
Die spicy garlic van rabeko is serieus goeie
ja hadden ze helaas dit keer niet bij mij in de gym, maar idd die is wel de beste imo