The Barbarian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.963
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nom nom nom![]()
![]()
![]()
![]()
Warme kreeft met fregola, groene asperge, piment boter en gefermenteerde knoflook olie(dat zwarte). Een pompoensoepje met pecannoten en blauwe kaas vooraf.

Dit is met de meeste adviezen op verpakkingen zo toch. Tijden vaak veel te langOja, op de verpakking/label staat 12 minuten koken. Als je je kreeft wilt verpesten moet je vooral dat doen.
Ruim kokend water en dan 4 a 5 mins koken afhankelijk van de grootte. Daarna meteen terugkoelen in een bak met ijswater.
Ik ontbijt, lunch en dineer gratis op werk, 4x per week. Gemiddeld eet ik slechts 3x per week thuis dus dat drukt de kosten. Soms uit eten, soms bestellen, vaak zelf koken. Dit kostte me iets van.. kdenk €50 ofzo voor 2 personen? €25 pp.Dit is met de meeste adviezen op verpakkingen zo toch. Tijden vaak veel te lang
Wel nice als je zo kan koken, wat ben je per maand kwijt aan boodschappen?
Dit filmpje is een mooie analogie voor wat @apfelstrudel op tafel zet op de eerste verjaardag van zijn zoontje die hij gaat vieren met zijn vriendjes van de kleuterschool.![]()
![]()
![]()
![]()
Warme kreeft met fregola, groene asperge, piment boter en gefermenteerde knoflook olie(dat zwarte). Een pompoensoepje met pecannoten en blauwe kaas vooraf.
Dit filmpje is een mooie analogie voor wat @apfelstrudel op tafel zet op de eerste verjaardag van zijn zoontje die hij gaat vieren met zijn vriendjes van de kleuterschool.
Dit filmpje is een mooie analogie voor wat @apfelstrudel op tafel zet op de eerste verjaardag van zijn zoontje die hij gaat vieren met zijn vriendjes van de kleuterschool.
Nou dan heb ik toch wel pijnlijk nieuws voor je, want 99% van de veganistische phaggots worden niet geboren en opgevoed als veganistische phaggot. Shocking I know.Kben best jaloers op mijn zoontje. Hij gaat een jeugd tegemoet waarin hij altijd fucking lekker (en gezond) eet. En ons idee is om hem 1x per week te laten kiezen wat we gaan eten.
Lucky as f**k. Ik at vroeger geen sushi, kreeft, mooie stukken rund, lambchops, curry's uit alle windstreken, epische bbq maaltijden.
Niet alles was vroeger beter.
Maar, van alle dingen die ik hem ga leren qua eten, is het geen veganistische phaggot zijn, toch wel 1 van de grootste.
Klopt, laten zich vaak op latere leeftijd aanpraten dat vlees slecht en zielig is.Nou dan heb ik toch wel pijnlijk nieuws voor je, want 99% van de veganistische phaggots worden niet geboren en opgevoed als veganistische phaggot. Shocking I know.
Je zou je maar druk maken over wat een ander wel of niet eet, tfoe.Klopt, laten zich vaak op latere leeftijd aanpraten dat vlees slecht en zielig is.
Geenszins, vind alleen het moreel superieure dat sommige veganisten over zich hebben irri.Je zou je maar druk maken over wat een ander wel of niet eet, tfoe.