apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Je bent niet de enige 💪Neen, het was een andere beleving zonder 2 liter Orval. Maar het smaakte daarom niet minder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent niet de enige 💪Neen, het was een andere beleving zonder 2 liter Orval. Maar het smaakte daarom niet minder.
Ik denk zelfs dat je hier whey in zou kunnen doen mits het geen gekke smaak is. Neutraal of missch vanille whey oplosen in de melk, dan mengen door je geklopte eieren en dan mengen met de rest. Met kip ofzo erbij heb je dan een epische protein snack voor on the go.Quiche
![]()
8 eieren, 250 ml volle melk en wat groentes,ham, kaas, etc.
Eigenlijk de ideale snack. Kan warm of koud gegeten worden. Makkelijk mee te nemen in een bakkie. Vol hoogwaardige eiwitten. Je kan er zelfs kip, biefstuk of vis (zalm, kabeljauw, etc) doorheen gooien voor nog meer eiwitten.
Klasse, ga zo door!Neen, het was een andere beleving zonder 2 liter Orval. Maar het smaakte daarom niet minder.
Sowieso voor de maand januari. Februari ziet er al wat anders uit.
Onthouding de maand januari?
Lijkt me wel lastig om te zorgen dat ze whey dan niet zon gekke structuur krijgt door t verhitten. Vind die paddestoelen (=30gr eiwit/100gr??) die je er door hebt een beter ideeIk denk zelfs dat je hier whey in zou kunnen doen mits het geen gekke smaak is. Neutraal of missch vanille whey oplosen in de melk, dan mengen door je geklopte eieren en dan mengen met de rest. Met kip ofzo erbij heb je dan een epische protein snack voor on the go.

Ah beetje zelfde als wat ik doe alleen ga ik voor 1 April.Sowieso voor de maand januari. Februari ziet er al wat anders uit.
Dat is wel een lange periode. Gans de cut geen alcohol dan?Ah beetje zelfde als wat ik doe alleen ga ik voor 1 April.
Drink sowieso heel erg weinig (als in echt zelden) Maar geen suiker, caffeine en de rest (drugs ook alleen maar op partys/festivals) 1 April lekker weer de kuur in als mn bloedbeeld en hart in perfecte staat isDat is wel een lange periode. Gans de cut geen alcohol dan?

Niet per se. Gewoon ff tijdje gezond leven. Eind januari ga ik voor 5 dagen met de boys naar Finland, dag 1 party hardy in Helsinki, dus dan helemaal van god los. Ben dan ook jarig dus wordt lachen. Daarna weer ff tijdje rustig doen tot de zomer.
Gaaf man!! Zijn leuke dingen om te doen. Spreek je een beetje Helsinkis's?Niet per se. Gewoon ff tijdje gezond leven. Eind januari ga ik voor 5 dagen met de boys naar Finland, dag 1 party hardy in Helsinki, dus dan helemaal van god los. Ben dan ook jarig dus wordt lachen. Daarna weer ff tijdje rustig doen tot de zomer.
Na een halve fles sterk spreek ik alle talen.Gaaf man!! Zijn leuke dingen om te doen. Spreek je een beetje Helsinkis's?
Salmiakki

Lekker

Kheb kleine cherry's genomen en in partjes gesneden. De quiche is er niet sompig door geworden gelukkig.Lijkt me wel lastig om te zorgen dat ze whey dan niet zon gekke structuur krijgt door t verhitten. Vind die paddestoelen (=30gr eiwit/100gr??) die je er door hebt een beter idee
Qua groenten: paprika en tomaat maakt t al snel zompig als je het wil meenemen
Waar heb je die linker zak gekocht?