MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Quiche
20230107_212342.jpg

8 eieren, 250 ml volle melk en wat groentes,ham, kaas, etc.

Eigenlijk de ideale snack. Kan warm of koud gegeten worden. Makkelijk mee te nemen in een bakkie. Vol hoogwaardige eiwitten. Je kan er zelfs kip, biefstuk of vis (zalm, kabeljauw, etc) doorheen gooien voor nog meer eiwitten.
Ik denk zelfs dat je hier whey in zou kunnen doen mits het geen gekke smaak is. Neutraal of missch vanille whey oplosen in de melk, dan mengen door je geklopte eieren en dan mengen met de rest. Met kip ofzo erbij heb je dan een epische protein snack voor on the go.

Ik denk zelfs dat je hier whey in zou kunnen doen mits het geen gekke smaak is. Neutraal of missch vanille whey oplosen in de melk, dan mengen door je geklopte eieren en dan mengen met de rest. Met kip ofzo erbij heb je dan een epische protein snack voor on the go.
Lijkt me wel lastig om te zorgen dat ze whey dan niet zon gekke structuur krijgt door t verhitten. Vind die paddestoelen (=30gr eiwit/100gr??) die je er door hebt een beter idee :)

Qua groenten: paprika en tomaat maakt t al snel zompig als je het wil meenemen

Dat is wel een lange periode. Gans de cut geen alcohol dan?
Drink sowieso heel erg weinig (als in echt zelden) Maar geen suiker, caffeine en de rest (drugs ook alleen maar op partys/festivals) 1 April lekker weer de kuur in als mn bloedbeeld en hart in perfecte staat is :)

Niet per se. Gewoon ff tijdje gezond leven. Eind januari ga ik voor 5 dagen met de boys naar Finland, dag 1 party hardy in Helsinki, dus dan helemaal van god los. Ben dan ook jarig dus wordt lachen. Daarna weer ff tijdje rustig doen tot de zomer.
Gaaf man!! Zijn leuke dingen om te doen. Spreek je een beetje Helsinkis's?

Maar wordt zeker lachen, vriend van me is Fins. We vliegen met ons 5en op Helsinki vrijdag ochtend. 'S middags beetje stad verkennen, dan dineren, 's avonds party hardy, overnachten in centrum van de stad (ieder een eigen kamer), dag erna bijkomen en dan eind van de middag pakken we de trein naar Tampereh in het noorden. 2 Auto's die we gehuurd hebben ophalen en dan rijden we naar zijn huis. Beetje chillen, sauna's doen en wakzwemmen, sneeuwscooter rijden, misschien nog ff snowboarden. Elke dag whiskey drinken en lekker eten.

Ja wordt nice. Kort weekje met de boys op stap.

Drank is daar echter moeilijk duur, dus iedereen neemt 2 flessen mee.

Lijkt me wel lastig om te zorgen dat ze whey dan niet zon gekke structuur krijgt door t verhitten. Vind die paddestoelen (=30gr eiwit/100gr??) die je er door hebt een beter idee :)

Qua groenten: paprika en tomaat maakt t al snel zompig als je het wil meenemen
Kheb kleine cherry's genomen en in partjes gesneden. De quiche is er niet sompig door geworden gelukkig.

Geen idee wat er met de structuur gebeurd als je whey toevoegd, kheb nog nooit met whey gekookt.

Ik gaar de quiche trouwens op 160-170 graden.

Terug
Naar boven