MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Potje van 15€ 😂

Met zoete aardappel zie ik, nice! Ziet er goed uit.
Hoe smaakt ie?

Ik voeg zelf trouwens altijd een beetje msg toe (msg= mononatriumglutamaat=ajinomoto/ve tsin).

De dag later smaakt ie een stuk lekkerder :).
Smaakt goed! Inderdaad met zoete aardappel en heb er ook koriander in gedaan. Ik laat hem ook staan tot morgen. Kan ik de Mdm Jeanette pepers er ook in laten liggen of wordt het dan te pittig?

Ik ken msg van mijn reis door Vietnam (ze fl*kkeren het daar bijna overal in), maar heb het zelf niet in huis.

Kan ik de Mdm Jeanette pepers er ook in laten liggen of wordt het dan te pittig?
Ligt eraan wat je gewend bent. Je kan de pepers eruit vissen, in een klein pannetje doen, beetje van die jus toevoegen, dan aan de kook brengen en de pepers kapot prakken met een vork.

Nu heb je een soort hotsauce. Hier kan je dan naar smaak wat van over je bord doen :).

Ligt eraan wat je gewend bent. Je kan de pepers eruit vissen, in een klein pannetje doen, beetje van die jus toevoegen, dan aan de kook brengen en de pepers kapot prakken met een vork.

Nu heb je een soort hotsauce. Hier kan je dan naar smaak wat van over je bord doen :).
Man man man, ik dacht altijd dat ik culinair was aangelegd. Jij bent wel next level. Tnx voor de tip!

Courgetti met zalm & avocado

B00F0AA1-B9EC-43B7-8FA5-0645E74039E1.jpeg

D6971DC7-83C0-4C61-B713-C5E622A911E8.jpeg

B44A274E-2F28-4397-A894-4D30BB0F8D1E.jpeg

Terug
Naar boven