Swavek1985
Cool Novice
- Waardering
- 308
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar koop je dit?
In Belgie bij AH of Delhaize
Kokos rasp lekker, maar waarom?Pre-workout. Havermout, kokosrasp, mandarijn, gemengde noten en een theelepel honing.
![]()
Ik deed er ook vaak nog (geblancheerde) groente doorheen zoals spinazie, bloemkool, broccoli.![]()
![]()
![]()
Fruithapje prep
1 Honingmeloen, 1 bak groene druiven, 3 kiwi gold, 2 avocado's, 2 mango's.
Baby gains! 💪
Post.. workout... meal..
2000 kcal.
300 gr pasta
Borst van een hele kip
Sausje gemaakt (knof, ui, tomatenblokjes, oregano)
Goeie olijfolie
Kaas
![]()
Nice! Maar door de fruithap?Ik deed er ook vaak nog (geblancheerde) groente doorheen zoals spinazie, bloemkool, broccoli.
Culinair, die van mij moet het doen met een mandarijn of banaan smorgens 🤷♂️![]()
![]()
![]()
Fruithapje prep
1 Honingmeloen, 1 bak groene druiven, 3 kiwi gold, 2 avocado's, 2 mango's.
Baby gains! 💪
Ja, de groente ging er namelijk niet makkelijk in, ik doe nog steeds vrij veel groente door hun smoothies en die zoet ik dan wat aan met flavordrops of natrena.

Maar dan leren ze het alsnog niet echt eten toch?Ja, de groente ging er namelijk niet makkelijk in, ik doe nog steeds vrij veel groente door hun smoothies en die zoet ik dan wat aan met flavordrops of natrena.
Gewoon wel ook als groente blijven aanbieden natuurlijk, maar waarom zou je het niet op een andere manier toch naar binnen proberen te krijgen, het is niet dat je bang hoeft te zijn dat ze te veel groente binnen krijgen.
Pompoen of zoete aardappel is super zoet als je het roostert.Ja, de groente ging er namelijk niet makkelijk in, ik doe nog steeds vrij veel groente door hun smoothies en die zoet ik dan wat aan met flavordrops of natrena.
Mijn dochter at vroeger ook pap aangemaakt met chocomelk en dan wat broccoli puree er doorheen, zelfs bloemkool puree door de yoghurt met muesli ging erin.![]()
Zo vader, zo zoon hèPompoen of zoete aardappel is super zoet als je het roostert.
Deze blijft maar eten, niet normaal hoeveel ie naar binnen werkt.
Doe het normaal in een bananencake en wilde het eens proberen in de havermout. Smaakte verdomd lekker en uiteraard +10 strength in de gym

Hehe