apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Dat klopt inderdaad. Maar die mirin fu vind ik net iets anders smaken en voeg em daarom erbij. Een vriend van me gebruikt alleen mirin.Mirin is rijstazijn, dus dubbel (twee verschillende) toevoegen is niet persé nodigAanvullend heeft de Amazing Oriental een hélé fijne, kwalitatief goede Japanse Rijst (Yume Nishiki) die erg fijn is om mee te koken. Die 'sushi rijst' branding(s) van de AH en Xenos zijn vaak niet de meest fijne rijstsoorten om mee te werken. Na het spoelen zo'n 30 min laten staan in water, zodat de rijst het water opneemt is daarnaast een goede voor short grain rijst.
De rijst die je post ben ik niet bekend mee, ga ik wel eens proberen. Maar qua prijs is ie 3x zo duur. Als je pokébowls wilt gebruiken in je prep dan is dit een goedkoper alternatief. Al praat je over een paar tiental centen per pokébowl, hetgeen in het niet valt qua kosten bij de overige producten.
Het kan altijd beter qua kwaliteit, dus ik ben zeker benieuwd naar deze rijst.

Aanvullend heeft de Amazing Oriental een hélé fijne, kwalitatief 
. Er werken ook alleen maar Chinezen in de keuken. Geen Japanner te bekennen. Dus de gemeente dacht ff cultureel inclusief te doen door in het hart van de grootste Japanse gemeenschap van Nederland een sushi tent te openen, hebben ze het laten uitbaten door Chinezen. Bruh