Killastyle
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijke Postworkout smoothie:
250gram Magere Kwark (lidl)
100ml Magere Melk (lidl)
Kiwi
Granny Smith Appel
9 Gram Gemalen Kokos
6 Gram Gebroken Lijnzaad
28 Gram Whey Perfection Vanille
Wat ijsblokjes (stuk of 8)
Blenden maaarrrrrrrr
Kcal: 469 Carbs: 41 Fat: 12 Protein: 51
Gaan ijsklontjes gewoon in de blender? Ik dacht altijd dat dat de blender kaport maakte
Mijn vorige blender is er kapot door gegaan! Was wel een oude, met mijn nieuwe gaat het beter maar ik doe het liever niet! hangt er van af wat voor kwaliteit blender je hebt!

Ik dacht, wacht wel op reacties want overal alles erbij zetten pff..Recept van die yoghurt met soort van poffertjes er naast? En recept van de chocolate mugcake!!
![]()
Heb zelf wat geprobeerdziet er goed uit, welk recept gebruikt?
die van jou lijkt tenminste niet zo droog
Ik dacht, wacht wel op reacties want overal alles erbij zetten pff..
Mugcake: (was niet echt cake want had het expres zacht gelaten en uit de mok gegeten)
30gr meel (ik deed sojameel), 1 ei, 10gr whey (vanilie), 1tl bakpoeder, cacaonibs of kleine stukje pure chocolade. Alles mengen, indien wat water toevoegen voor een beter mengsel. 1 minuut in de magnetron, wat langer als je echt cake wil. Daarna 10gr cacao met heet water mengen voor de saus.
Van de poffertjes zou je ook pannenkoeken kunnen maken.
1 banaan, 1 eiwit, 1 ei, 15gr havermout, 15gr whey (vanilie), kaneel en vanilie aroma en deed er ook wat chiazaad in.
Banaan prakken, ander rest erbij mengen. En gebakken in olijfolie.