- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Colombiaanse vriendin 😋
Die yoghurt smaak ook al eens gehad? Is mijn favoriet.Vindt deze dingen zo lekker van @XXL Nutrition. Geef ze mn dochter ook mee naar school die lust ze ook.
zitten volgens mij 500 kcal in zo’n ding.Nee tot nu toe alleen caramel en choco. Beiden erg lekker. Ga die yoghurt smaak dan ook eens nemen.Die yoghurt smaak ook al eens gehad? Is mijn favoriet.
Wel veel kcal voor een kindzitten volgens mij 500 kcal in zo’n ding.
Hoe kan men kip nu bewaren buiten de koelkast?Hier nog eentje: Tikka Masala
439 Kcal / 15P / 60K / 6,3F
![]()
Nee zitten echt stukjes kip in. Staat op verpakking iets van "anti bacteriëel en vacuum verpakt"Hoe kan men kip nu bewaren buiten de koelkast?
Of is dit zoals Royco 'kippen' soep?
Net als dat soep (met kip) buiten koelkast bewaard kan worden. Je sluit het af met een verpakking van de buitenwereld. Je verhit het vervolgens van buitenaf. Alles is dan dood binnen in de verpakking. En met de juiste verpakking afgeschermd van de buitenwereld waardoor er niks (ziekteverwekkers) bij het eten kan).Hoe kan men kip nu bewaren buiten de koelkast?
Wel raar dat google niets vind over het merk 'tummie time' of 'tummie time indian curry'.Kant en klare maaltijd van de action voor maar €2,20
![]()
![]()

Pasteuriseren.Hoe kan men kip nu bewaren buiten de koelkast?
Producten zijn net nieuw miss vandaarWel raar dat google niets vind over het merk 'tummie time' of 'tummie time indian curry'.
Staat ook niets van op hun website vermeld. (action)
Mischien een chinese partij die even verkocht moet worden![]()
Nee meestal is het gewoon één product wat door verschillende verkopers verkocht wordt in een ander jasjeWel raar dat google niets vind over het merk 'tummie time' of 'tummie time indian curry'.
Staat ook niets van op hun website vermeld. (action)
Mischien een chinese partij die even verkocht moet worden![]()