- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Blauwe hap, het is tenslotte woensdag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blauwe hap, het is tenslotte woensdag.
Hoe weet jij dat

Mag blauw nog wel?
Ik kijk gewoon op mijn telefoon en daar staat dat het vandaag woensdag is.

Mag zwarte zaterdag nog?
En je keek naar buiten en de lucht was blauw.Ik kijk gewoon op mijn telefoon en daar staat dat het vandaag woensdag is.
![]()
Witte donderdag is geen probleem...

Blauw oog
Action heeft geen koeling in de winkel, wel ?
Yes ze liggen buiten de kloeking dus denk van wel haha
Weinig vet, weinig protein en veel carbs. Doen moet hij wel heeeel lekker zijn voor ik hem zou kopen. Hoe smaaktie? (hoe smaken ze? ook andere variant)Kant en klare maaltijd van de action voor maar €2,20
![]()
![]()
Vind ze zelf top smaken. Gooi er zelf 100g musclemeat kip extra bij voor de Eiwitten of ik koop een liter magere melk erbijWeinig vet, weinig protein en veel carbs. Doen moet hij wel heeeel lekker zijn voor ik hem zou kopen. Hoe smaaktie? (hoe smaken ze? ook andere variant)
Hoe bedoel je?Weinig vet, weinig protein en veel carbs. Doen moet hij wel heeeel lekker zijn voor ik hem zou kopen. Hoe smaaktie? (hoe smaken ze? ook andere variant)
Dat het voornamelijk rijst (goedkoop product) bevat
O zo. Ja dat is vaak t nadeel. Weinig vlees, weinig groenten, vnl. rijst. Maar als de smaak goed is, is voor de afwisseling en vooral gemak wel prima. Alleen jammer dat er zo weinig kcal in zitten.Dat het voornamelijk rijst (goedkoop product) bevat
Ja dat is gebakken rijst

Wat is een blauwe hap?