- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat is geheim voor nukubu's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is geheim voor nukubu's.
Kben weer een paar termen rijker.
Uiteraard is dat tegenwoordig 'problematisch', want een Blauwe was een term die gebruikt werd voor Indonesiërs.‘De Blauwe Hap’ ... de Indonesische rijsttafel die elke woensdag op schepen en bij walinrichtingen van de Koninklijke Marine voor de Nederlandse gestationeerden werd geserveerd. Deze traditie begon al in begin negentiende eeuw.
Je hebt een bureaufunctie, doe zou ook door een niet-militair gedaan kunnen worden...

Na mijn transitie ben ik de perfecte vrouw.Je hebt een bureaufunctie, doe zou ook door een niet-militair gedaan kunnen worden...
Bovendien kan @apfelstrudel koken, dat is heel zinvol.
Da's waar. De blauwe hap is niet meer wat ie geweest is. @apfelstrudel zou zeker een goeie blauwe hap kunnen maken.Je hebt een bureaufunctie, doe zou ook door een niet-militair gedaan kunnen worden...
Bovendien kan @apfelstrudel koken, dat is heel zinvol.
Ik denk dat het beter smaakt dan die van parasito 😜Da's waar. De blauwe hap is niet meer wat ie geweest is. @apfelstrudel zou zeker een goeie blauwe hap kunnen maken.
Selamat makan heet het kookboek. Die ga ik halen. Altijd leuk beetje inspiratie opdoenVoor je transitie ook al hoor!
![]()
‘De nieuwe Indonesische bijbel’
magazines.defensie.nl
Selamat makan heet het kookboek. Die ga ik halen. Altijd leuk beetje inspiratie opdoen
Top, thnx!
Zo heet de helft van de Indonesische kookboeken, volgens mij is er op internet ook genoeg te vinden.Selamat makan heet het kookboek. Die ga ik halen. Altijd leuk beetje inspiratie opdoen
Door iemand die "van der Rijst" heet, nomen est omen.
Mijn echte achternaam is ook Apfelstrudel.Door iemand die "van der Rijst" heet, nomen est omen.
Selamat makan heet het kookboek. Die ga ik halen. Altijd leuk beetje inspiratie opdoen
Ik dacht dat dat een schuilnaam was en dat je eigenlijk Landa heet.
Ik dacht dat dat een schuilnaam was en dat je eigenlijk Landa heet.
Straks gaat dit topic ook nog dicht...Haha leuke. Nee ik maakte natuurlijk een grapje
Mijn echte naam is Floda Reltih

Thats it, I’m out.
Zie de link van het kookboek, onderste link.