DiScRiMiNaTiE!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Bullshark zeg er is wat van.
@chrash woont in het land van goed bier en friet.
@chrash woont in het land van goed bier en friet.
Hoewel hij het fout ziet heeft hij wel recht op een mening over culinaire zaken, jij daarentegen bent van Nederland naar Engeland verhuisd.
.. 
Niet halal gekozen
Ziet er goed uit
Het is te eten, als het echt moet.Ik heb nog nooit bij een Chinees restaurant in België gegeten, dus kan er niet over oordelen.
Jij snapt mijn grapje niet, zal ook wel met je verhuizing te maken hebben.Ik maakte een grapje....
Geen idee wat mijn verhuizing hiermee te maken heeft![]()
Zometeen geeft ze Vonk weer de schuld.Jij snapt mijn grapje niet, zal ook wel met je verhuizing te maken hebben.
Oja in het Westen van hebben ze dat. De Oeigoeren hebben het niet best daarAls je in China om halal vraagt word je naar een heropvoedingskamp gestuurd.
Waarvan akte.
Jij snapt mijn grapje niet, zal ook wel met je verhuizing te maken hebben.

Oja in het Westen van hebben ze dat. De Oeigoeren hebben het niet best daar
Zaken zoals mensenrechtenschendingen, concentratiekampen, dictaturen etc. boeien westerse landen pas zodra ze er economisch/financieel, politiek of op een ander vlak baat bij hebben of last van hebben. Zolang er niets te halen valt (macht/invloed, geld, producten etc.) of men er geen last van heeft (zoals wel het geval was bij bijv. de antipiraterijmissie waar Nederlandse schepen last van hadden van de 'piraten') is het niet belangrijk.Puur concentratiekamp daar, maar weinig mensen boeit het ..
Zaken zoals mensenrechtenschendingen, concentratiekampen, dictaturen etc. boeien westerse landen pas zodra ze er economisch/financieel, politiek of op een ander vlak baat bij hebben of last van hebben. Zolang er niets te halen valt (macht/invloed, geld, producten etc.) of men er geen last van heeft (zoals wel het geval was bij bijv. de antipiraterijmissie waar Nederlandse schepen last van hadden van de 'piraten') is het niet belangrijk.
Kijk naar Noord-Korea. Niemand mengt zich in die dictatuur. Pas als ze proeven gaan doen met kernwapens wordt het spannend en gaan we (althans, de VS ofzo) lopen dreigen.
Wat is weinig? Er is alleen niet veel aan te doen.Puur concentratiekamp daar, maar weinig mensen boeit het ..
En dan hoor je in Westerse landen nog wel iets, weinig landen van de OIS die je over de Oeigoeren hoort. Turkije heeft helemaal geen interesse getoond in het "broedervolk".Zaken zoals mensenrechtenschendingen, concentratiekampen, dictaturen etc. boeien westerse landen pas zodra ze er economisch/financieel, politiek of op een ander vlak baat bij hebben of last van hebben. Zolang er niets te halen valt
Niet helemaal waar. Noord Korea heeft zoveel artillerie op Seoul gericht dat iets doen gelijk staat aan het vernietigen van een miljoenenstad. Daarvoor steunden Rusland en China (nog steeds( het regime.Zaken zoals mensenrechtenschendingen, concentratiekampen, dictaturen etc. boeien westerse landen pas zodra ze er economisch/financieel, politiek of op een ander vlak baat bij hebben of last van hebben. Zolang er niets te halen valt (macht/invloed, geld, producten etc.) of men er geen last van heeft (zoals wel het geval was bij bijv. de antipiraterijmissie waar Nederlandse schepen last van hadden van de 'piraten') is het niet belangrijk.
Kijk naar Noord-Korea. Niemand mengt zich in die dictatuur. Pas als ze proeven gaan doen met kernwapens wordt het spannend en gaan we (althans, de VS ofzo) lopen dreigen.