Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zo mooi gemaakt, bijna jammer om op te eten @Loca
Thnx Bully! 😗
Ik geef op met mijn mooi maak pogingen. Voor m'n kind kan ik denk ik ook wel opgeven :roflol:

IMG20231107185317.jpg

Wat zit er bij jou allemaal op/in/onder? Ziet er in ieder geval heerlijk uit zo!
Was een experimentje, had saus gekocht in de aanbieding en moest er iets bij bedenken. :lol:
Wraps met tomatensmaak, beetje mosterdmayonaise, rucola, perzik, restje parmesan (want waarom niet?!), kip uit de airfryer en mangocurry.
Smaakte goed 😁 thnx!
Beetje weinig saus. Verder 👌👌
Zelfs twee verschillende soorten saus!!! :eek: 😅

Was een experimentje, had saus gekocht in de aanbieding em moest er iets bij bedenken. :lol:
Wraps met tomatensmaak, beetje mosterdmayonaise, rucola, perzik, restje parmesan (want waarom niet?!), kip uit de airfryer en mangocurry.
Smaakte goed 😁 thnx!

Nice! Altijd parmesan! :D ik zou zelf nooit die combinatie bedenken (ben niet zo culinair onderlegd) maar het ziet er goed uit en het smaakte je goed dus wellicht ga ik het ook eens proberen :)

• Like
Waarderingen: Loca
Uberlekker @HertogSandBox ! Had nu de mocca vanille, morgen de cookies vanille proberen. Moest de chunks er wel even uitwissen met een zeefje aangezien ik alles in de blender gooi 🤣

400 gram amandelmelk, 2 ijsklontjes, 60gram vegan perfection eiwit cappuccino smaak, 10 gram ESN vanille mocca en wat xanthaangom

20231107_212754.jpg

Ziet er lekker uit @Kloontje, heb je nog wat over gehouden ?
heb vroeger ook wel soypro gebruikt, maar nu het mode is is het erg duur

Chili con Carne
met kipgehakt, chorizo, paprika, kidneybonen en 133 gram basmatirijst
20231107chiliconpollo.jpg

Suggesties voor variaties met groentes?
Ik eet, in het algemeen zo wel veel en vaak paprika.

Wellicht eens wat courgette of andere harde groente er doorheen doen.

Laatst bewerkt:
Dan maar paar eitjes
IMG_0605.jpeg

Chili con Carne

Ik eet, in het algemeen veel en/of vaak paprika.

Met kip en rijst kan je echt eindeloos variëren. Naast paprika en courgette kan je broccoli, champignons, wortel, witte kool, erwten, etc erdoor roerbakken.
Wij halen elke week random groenten en de dag op voorhand kijk ik dan wat ik ga maken. En als ik geen inspiratie heb raadpleeg ik dr. google

Met kip en rijst kan je echt eindeloos variëren. Naast paprika en courgette kan je broccoli, champignons, wortel, witte kool, erwten, etc erdoor roerbakken.
Wij halen elke week random groenten en de dag op voorhand kijk ik dan wat ik ga maken. En als ik geen inspiratie heb raadpleeg ik dr. google
Het ging hier specifiek om de chili con carne, dat maak ik redelijk vaak, zitten ook bonen in.

Broccoli zou ik dan pas aan het einde toevoegen, dat heeft niet zo lang nodig. Sperziebonen was een redelijk succes.

Het ging hier specifiek om de chili con carne, dat maak ik redelijk vaak, zitten ook bonen in.

Broccoli zou ik dan pas aan het einde toevoegen, dat heeft niet zo lang nodig. Sperziebonen was een redelijk succes.
Daar had ik over gekeken duidelijk. In chili con carne kan je ook wortel, maïs of zoete aardappel doen naast je bonen. Ik zou zeggen, laat het ons vooral weten wat lekker is :meal:

Chili con Carne

Altijd ui (en knoflook).
Maar denk ook eens aan bleekselderij, knolselderij, venkel oid. Klinkt misschien gek maar smaak er toch lekker bij.

Laatste 5-10 min gesneden chinese kool of witloof fijngesneden erdoor..
Juist de ongebruikelijke groenten maken t net wat anders.

Zelf ben ik ook altijd fan van de combi ui, paprika in 3 kleuren en tomaten. Kan je echt bij alles gebruiken en zeker in Chili gerechten.

Chili con Carne

Rode ui, knoflook, paprika, kidneybonen, courgette, wortel en mais kan er allemaal in.
zo maak ik het ook vaak

Chili con Carne

Door je chili con carna?
Bos ui
Mais
Baby mais
Sugar snaps
Wat snijbonen of haricots verts in kleine stukjes
Doperwten, lekker makkelijk
Shiitake
Doe eens gek, kleine stukjes rode biet.
Wortel
Prei

Spruitjes?
Of, als je het klaar is wat gehalveerde cherry tomaatjes erdoor roeren zodat ze nog rauw, knapperig en zoet zijn. Nom nom

Dat laatste kan je ook doen met tauGAY.

Chili con Carne

Geen groente en geen kidney bonen?

Terug
Naar boven