AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Thnx Bully! 😗

Was een experimentje, had saus gekocht in de aanbieding en moest er iets bij bedenken. :lol:
Wraps met tomatensmaak, beetje mosterdmayonaise, rucola, perzik, restje parmesan (want waarom niet?!), kip uit de airfryer en mangocurry.
Smaakte goed 😁 thnx!

Zelfs twee verschillende soorten saus!!! :eek: 😅
Wilde

• Heart
Waarderingen: Loca
Uberlekker @HertogSandBox ! Had nu de mocca vanille, morgen de cookies vanille proberen. Moest de chunks er wel even uitwissen met een zeefje aangezien ik alles in de blender gooi 🤣

400 gram amandelmelk, 2 ijsklontjes, 60gram vegan perfection eiwit cappuccino smaak, 10 gram ESN vanille mocca en wat xanthaangom

20231107_212754.jpg
Zelf heb ik het nog nooit door een shake of havermout gedaan. Alleen door kwark/skyr. Top om te horen dat je het lekker vindt. Probeer het ook echt eens door je kwark, dit is naar mijn mening de beste manier om dit product te gebruiken. Ook lekker snel geleverd? Bij mij duurde het af en toe wel eens een week :o

Zelf heb ik het nog nooit door een shake of havermout gedaan. Alleen door kwark/skyr. Top om te horen dat je het lekker vindt. Probeer het ook echt eens door je kwark, dit is naar mijn mening de beste manier om dit product te gebruiken. Ook lekker snel geleverd? Bij mij duurde het af en toe wel eens een week :o
Klopt bij mij duurde het ook een tijdje, maar er zat een weekend tussen. Prima, weten we dit voor de volgende keer dat ik iets eerder moet bestellen.

Ik probeer koemelk producten enigzins te vermijden, soja pudding/ yoghurt zit niet zoveel eiwit in, vandaar m'n zelfgemaakte pudding

Terug
Naar boven