MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

.

Laatst bewerkt:
Als ik allergisch was voor pinda's, was ik allang voor een trein gesprongen :eek:
no lies
Ik heb 1 mazzel... vind ze ook niet lekker.. enigste wat ik wel lekker vind is satehsaus.. maar dat zit er niet in voor mij.. dus tahin of notenpasta. Maar dan moet hij wel 100% pindavrij zijn en dat wordt vaak niet gegarandeerd. :( dus dan maar noten. :)

Pinda allergie zou ik nog mee kunne leven. Lactose intollerantie however...

ken iemand die bij eten van pinda meteen in anafylactische shock raakt ( of hoe dat ook heet). is echt niet chill ,altijd overal super voorzichtig doen en goed navragen wat in het eten zit. Als je boterham met pindakaas in zijn buurt eet dan wordt hij er al ziek van

ken iemand die bij eten van pinda meteen in anafylactische shock raakt ( of hoe dat ook heet). is echt niet chill ,altijd overal super voorzichtig doen en goed navragen wat in het eten zit. Als je boterham met pindakaas in zijn buurt eet dan wordt hij er al ziek van

Dat is dan wel een uiterste ja.

Die heb ik erbij kado gekregen helaas.... :( gelukkig is er isolaat en bestaan er kerutabs om toch mijn bak kwark te eten. :D

Had nog niet aan kerutabs gedacht. Zou niet weten wat ik zonder me zuivel zou moeten haha

Had nog niet aan kerutabs gedacht. Zou niet weten wat ik zonder me zuivel zou moeten haha
Gelukkig houdt de pinda allergie bij mij op met de hele dag op toilet bivakkeren en extreme krampen de hele dag. Al zijn het maar sporen van die ergens inzitten... Maar kan van kwaad tot erger gaan.. dus liever geen spoortjes ook.

en ja kerutabs redden mijn leven want zuivel (kwark en yoghurt) zijn echt mijn favootjes! :D

Prikkelbare damr checkin in, wat betekent, altijd iets anders niet kunnen verdragen :trollface:
Ik zou willen dat ik intolerantie had voor 1 ding :o
Al is voor pinda's en melk ook wel lastig :\

Prikkelbare damr checkin in, wat betekent, altijd iets anders niet kunnen verdragen :trollface:
Ik zou willen dat ik intolerantie had voor 1 ding :o
Al is voor pinda's en melk ook wel lastig :\

Mijn darmen zijn ook gevoelig as phuck. Vooral laatste tijd. Geen idee hoe het kan heb eigenlijk alles geprobeerd maar blijft gewoon.

Enige wat helpt is dat soort voeding vermijden en als het echt erg wordt, naar de dokter ;)

Ja ik merk nu dat als ik bijv geen kwark eet maar caseine shake neem dat het al rustiger is. Neem ook helemaal geen melk producten meer. Ben Daarnaast ook whey isolaat gaan nemen wat ook iets milder is voor je maag.

Ja ik merk nu dat als ik bijv geen kwark eet maar caseine shake neem dat het al rustiger is. Neem ook helemaal geen melk producten meer. Ben Daarnaast ook whey isolaat gaan nemen wat ook iets milder is voor je maag.

Hopelijk is het snel weg ;) Ik heb het nu al 5 jaar en ik snap er zelf vaak niks van. Vannacht weer veel last gehad, maar waardoor weet ik niet :D

Ketchup ? Speciale reden los van de smaak ?

Carbs? :trollface:
oke, oke..suikers

Hopelijk is het snel weg ;) Ik heb het nu al 5 jaar en ik snap er zelf vaak niks van. Vannacht weer veel last gehad, maar waardoor weet ik niet :D

Carbs? :trollface:
oke, oke..suikers

Ben je er ook al eens mee naar de dokter geweest dan?

Terug
Naar boven