MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben je er ook al eens mee naar de dokter geweest dan?

Pfoe al zovaak, ik heb vrijwel elk onderzoek gehad wat je kan hebben. Van gastroscopie tot echo, van röntgen foto tot intoleratie, echt vrijwel álles. Kwam nergens echt iets uit, dus prikkelbare darm syndroom ;)
In het begin toen ik het kreeg was ik soms zo ziek dat ik bij elke beweging pijn had.
Goed in de gaten houden en het is handig voor de dokter (als je erheen gaat) dat je een beeld hebt van wanneer je er last van hebt en bij welke voeding, dus een voedingsdagboek is dan handig :P

Sorry voor de topic hijack :D

Pfoe al zovaak, ik heb vrijwel elk onderzoek gehad wat je kan hebben. Van gastroscopie tot echo, van röntgen foto tot intoleratie, echt vrijwel álles. Kwam nergens echt iets uit, dus prikkelbare darm syndroom ;)
In het begin toen ik het kreeg was ik soms zo ziek dat ik bij elke beweging pijn had.
Goed in de gaten houden en het is handig voor de dokter (als je erheen gaat) dat je een beeld hebt van wanneer je er last van hebt en bij welke voeding, dus een voedingsdagboek is dan handig :P

Sorry voor de topic hijack :D

Oke klote zeg. Dat is dan toch ook slecht te combineren met een rijk eiwitdieet? Dat wat jij zegt van ziek zijn en pijn bij elke beweging heb ik verder totaal niet. Bij mij uit het zich meer in winderigheid en soms ook diarree ofzo :P

Oke klote zeg. Dat is dan toch ook slecht te combineren met een rijk eiwitdieet? Dat wat jij zegt van ziek zijn en pijn bij elke beweging heb ik verder totaal niet. Bij mij uit het zich meer in winderigheid en soms ook diarree ofzo :P

Tegenwoordig valt de pijn wel mee, heb het wel dagelijks maar ben het zo gewend dat ik het vaak niet meer merk. Als ik teveel eiwit ineenkeer binnenkrijg, dan heb ik er wel last van inderdaad (zo dus ook vannacht, gisteravond iets teveel eiwitten naar binnen gewerkt).
Prikkelbare darm syndroom is buiten dat het chronisch is, ook voor ieder mens anders. Daardoor is het dus ook niet mogelijk om 1 bepaald medicijn te geven of voedingsschema ervoor te maken :p
Succes/beterschap ;)

Eh, maaltijden&pics?

U vraagt, wij draaien...
Post workout meal (Slechte belichting helaas):
Roggebrood, volkoren knackebrod, rijstwafels, pannenkoeken, kwark met havermout, ongezouten pinda's en walnoten.
IMG_20140204_222117.jpg

IMG_20140204_222124.jpg

heb je ook nog pindakaas tussen die pannenkoeken?

Omdat het alweer zo lang geleden is... Soep (met kikkererwten)

20140205_201330.jpg

Laatst bewerkt:
150 gram zilvervliesrijst, 300 gran biefstuk en spruitjes

uploadfromtaptalk1391631113133.jpg

heb je ook nog pindakaas tussen die pannenkoeken?

Nee, was nog (ietwat) vloeibaar in het midden...

Mass Perfection aardbei + 50g havermout + 250ml magere yoghurt + 250ml magere kwark,
50g ongezouten pinda's/walnoten, halve Reload Protein Flapjack die nog over was :D
IMG_20140205_205727.jpg

Ziet er goed uit Prestigio! Ik ga het nu ook maken :)
Mix je trouwens de noten door de kwark? Vind ik makkelijker weg te krijgen dan droog

.

Laatst bewerkt:
Pfff schaamteloos vreten
Kwark whey rozijnen bananenbrood banaan honing en glas melk
25evjtk.jpg

---------- Toegevoegd om 20:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:28 ----------

Recept? Ziet er nice uit :D

Boterham Magnesium,
Magnesium zit ook in Zma.
s5bu4l.jpg

Maak de Honig soep klaar volgens de aanwijzingen op de verpakking....

Doe in een pan ui, knoflook, kikkererwten, doperwten, tomaat, kipfilet. Gooi de soep erbij.

klaar. (doe op tafel nog wat hot sauce door de soep naar "smaak")

Eiwitten, brood met acaciahoning met raat en Animal Pak.

uploadfromtaptalk1391665919515.jpg

Ziet er goed uit Prestigio! Ik ga het nu ook maken :)
Mix je trouwens de noten door de kwark? Vind ik makkelijker weg te krijgen dan droog

Nope, eet ze er gewoon los bij (persoonlijke voorkeur)...

Tip: Brood, banaan, pindakaas (Epic Combo) :O
IMG_20140206_123746.jpg

Terug
Naar boven