ruudje1994
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nomnom iets f*cking lekkers uitgevonden... of naja uitgevonden, waarschijnlijk is het al eerder gemaakt door iemand maar moet het toch even delen!
Bevroren frambozen fluff
15 gr whey vanille
25 gram bevroren frambozen
40 ml amandelmelk, of normale melk.. wat je zelf wilt
Eerst heel even met de garde mixen en daarna met de handmixer tot je de dikte hebt bereikt wat jij wilt. Daaaamnn is echt super lekker!
![]()
![]()
De cake daaronder is een cake uit de magnetron. Was wel gelukt alleen de smaak was niet zo lekker.
1 eiwit
10 gr kokosmeel
1/2 tbsp speltmeel, ongeveer 2 a 3 gram
1/2 tbsb cacaopoeder, ongeveer 2 a 3 gram
1 tsp zuiveringszout
20 gr griekse yoghurt
kaneel naar smaak
vanille extract naar smaak
beetje stevia naar smaak
Zat er ongeveer 2,5 minuut in, komt doordat ik teveel amandelmelk had gebruikt. En volgende keer wat meer cacaopoeder in en wat meer stevia.

Waar heb je die sample box besteld?Vreemd genoeg kwam de postbode gisteren langs (normaal gesproken altijd dinsdags)...
Was not disapointed![]()

Op hun website:
http://www.questproteinbar.com/protein-bars/12-flavor-sampler-pack.html
Heb alleen de verzendkosten en de Peanut Butter Cups hoeven te betalen vanwege een actie![]()
Wow wat ziet dit er allemaal lekker uit!
Wat doen jullie tussen de rijst? Ik eet nu droge rijst maar dat is echt "droog"..
ik kook de rijst in kippenbouillon dat geeft stuk meer smaak en vind het dan goed te vreten
Kip eet ik er wel bij maar dit bak ik in de avond en laat het nog na sudderen in beetje water daarna in aluminiumfolie. Maar helaas wordt dat toch erg droog..
Ketchup!? Is dit niet slecht voor je?
Hmm dit ga ik is proberen! Maar dan eet je het nog steeds droog neem ik aan?