MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
.

Laatst bewerkt:
150gram biefstuk, mag wat kosten maar dan heb je ook wat...maak ze altijd lekker rosé
30adxro.png

slechte belichting , in het echt stuk roder en bloederiger

Wow waaay back deze maaltijden, moet denk toch weer eens wat meer aandacht gaan besteden aan mijn kookkunsten

Gegrilde kip met rode ui, groenten, rauwkost, avocado, cottage cheese en coctail saus

Havermout met choco-whey, banaan, bosbessen, frambozen, pindakaas en kaneel

Tonijnsalade van ijsbergsla, tomaat, augurk, komkommer, rode ui, avocado en mosterd. Knäckebrod volkoren met brie, en citroenwater

Gegrilde kip, sperzieboontjes, bloemkool, avocado&cottage cheese, komkommer/tomaat/rode ui/feta salade met balsamico azijn

Strawberry protein fluff

Tonijnsalade met ijsbersgsla, tomaat, komkommer, augurk, paprika en walden farms ceasar dressing

Kwark met choco-whey, banaan, pindakaas, moerbeien en ongezouten pinda's

IMG_0397.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0959.jpg

IMG_0833.jpg

IMG_2087.jpg

IMG_2079.jpg

IMG_2047.jpg

Deze maatschep bij mn pasta en rijst gekregen bij de AH. Leek me erg handig. Staan er porties op en nergens vermeld hoeveel gewicht dat nu is.
Voedingscentrum :banghead:

uploadfromtaptalk1391870496924.jpg

Deze maatschep bij mn pasta en rijst gekregen bij de AH. Leek me erg handig. Staan er porties op en nergens vermeld hoeveel gewicht dat nu is.
Voedingscentrum :banghead:

Fijn :roflol: Ik hoorde dat ze dat speciaal deden om voeding verspilling tegen te gaan, maar blijkbaar denken ze dat wij mensen geen grammen ed kunnen afmeten :rolleyes:

Vanavond kwark met pindakaas en amandelen gegeten, ik was dit ergens tegen gekomen op het forum en ik vind het MEESTERLIJK! Bedankt aan de bedenker :-)

in de vriezer staat mijn whey aarbei, 100gram frambozen en magere melk opgeklopt in de vriezer.. (kijken of we straks ijs hebben)

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
500g kwark in de blender met chiazaad en wat frambozen. Bovenop wat van mijn favoriete toppings

image.jpg

Eet dat bijna 5 dagen per week haha
Rund gewoon

Maak jij trouwens je fluff met whey of casseine ?

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

U vraagt, wij draaien...
Post workout meal (Slechte belichting helaas):
Roggebrood, volkoren knackebrod, rijstwafels, pannenkoeken, kwark met havermout, ongezouten pinda's en walnoten.
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140204_222117.jpg
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140204_222124.jpg

Wat zijn jou ingredienten en macro's van de pannekoeken ?

picture 1: Cake batter protein fluff met banaan en pb2
picture 2: Enorme veggie stir-fry (* kilo verschillende veggies) met bacon, 2 crackertjes met wat left-over zuurkool, beenham en komkommer en een kommetje met 2 mandarijnen en een appel

2014-02-08 19.48.03.jpg

2014-02-08 12.53.24.jpg

1013862_703878539633635_1657990750_n.jpg

vanochtend recept uit dit topic gepakt voor de pannenkoeken! OMNOMNOMNOM!!

Lunch: 2x wrap, zalm, kruidenkaas, tomaat, random sla + glas karnemelk

30uwydh.jpg

picture 1: Cake batter protein fluff met banaan en pb2
picture 2: Enorme veggie stir-fry (* kilo verschillende veggies) met bacon, 2 crackertjes met wat left-over zuurkool, beenham en komkommer en een kommetje met 2 mandarijnen en een appel

Ahh pb2. Waar heb jij het besteld? Ebay zeker?

Terug
Naar boven