AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

20240106_205626.jpg

400gr voor 1.20€ gaat hard als je zulke miniscule bakjes hebt, qua variatie is er weinig optie tenzij je die mini porties gebruikt maar daar zit ik ook niet op te wachten. Dus ja, als ik pertinent mijn proteïne intake hier wil gaan halen, gaat dat wel een uitdaging worden om dat op een enigzins normale manier te doen.

Wellicht dat de Costco meer opties heeft, betwijfel of ik m’n 1kg bakken Skyr kan importen :roflol:

400gr voor 1.20€ gaat hard als je zulke miniscule bakjes hebt, qua variatie is er weinig optie tenzij je die mini porties gebruikt maar daar zit ik ook niet op te wachten. Dus ja, als ik pertinent mijn proteïne intake hier wil gaan halen, gaat dat wel een uitdaging worden om dat op een enigzins normale manier te doen.

Wellicht dat de Costco meer opties heeft, betwijfel of ik m’n 1kg bakken Skyr kan importen :roflol:
Hier zijn eiwitten ook niet goedkoop meer. Een eiwitreep betaal je al zo 2-3 euro voor en die Optimel bakken kwark zijn inmiddels ook al meer dan 2 euro per stuk. Eigen merk kwark is nog wel betaalbaar. Die Oikos op die foto van jou staat koop ik bij de Wall Mart in de VS ook altijd. Grotere bakken (ruim 900 gram) zijn daar gewoon $ 6 per stuk. :roflol:

Simpele skyr van eigen merken kosten hier ook al 1,19-1,39 per 450-500 gr.
Dus redelijk overeenkomend.
De meest simpele kwark (vaak slappe zooi en geen stevige kwark) is hier al ca. 2 euro per kg. Dus echt heel duur is het niet.
Op die foto zijn merkproducten zo te zien?
Zijn hier ook gauw 3 euro per bak van 500 gr (lindahls,melkunie, hipro etc)

• Like
Waarderingen: BB_
Iemand tips voor een beetje ok eten in/rondom centrum eindhoven.

Iemand tips voor een beetje ok eten in/rondom centrum eindhoven.
Rodeo eindhoven, links vd pathe. Beste vlees van Eindhoven. Dommel 18 als je wat verder die straat in loopt is ook goed te doen.

De vrienden ook in die hoek als je een budget hebt.

Eieren met spek wordt nooit saai.

2024-01-0812.13.505367680484728244269.jpg

nee @Gremlin het zijn geen meelwormen, maar rundergehakt
IMG_0813.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven