AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_9651.jpeg

Gemarineerde beenham met gekookte aardappelen en spruiten
20240109_191636.jpg

Eerste warme maaltijd sinds 1 januari (pittig griepje te pakken), helft van de aardappelen niet eens opgegeten. De beenham was zo'n feestdagending van een supermarkt.

Ik neem aan dat je in Japan bent?
If so, stedentrip of?
M'n enige dying wish is om een maand naar Japan te gaan en daar een rondreis te maken
Correct, ik zit in Tokyo (sinds eind december). Ik ben normaal gesproken zo'n 2 tot 3 keer per jaar hier voor een langere tijd, maar dat gaat dit jaar veranderen :fluit:

Ik neem aan dat je in Japan bent?
If so, stedentrip of?
M'n enige dying wish is om een maand naar Japan te gaan en daar een rondreis te maken
1 van de dingen voor 2025 voor mij.
Mijn vrouw wil graag een keer terug naar zuid afrika. Wanneer zij daar heen gaat, zal ik met de kinderen die niet naar ZA willen naar Japan gaan.
Echt wel een ding op me bucket list. Geen idee waarom eigenlijk :cheer:

@Turouise ga je er dit jaar permanent wonen?

Havermoutpap mer kaneel en banaantje

IMG_0820.jpeg

Correct, ik zit in Tokyo (sinds eind december). Ik ben normaal gesproken zo'n 2 tot 3 keer per jaar hier voor een langere tijd, maar dat gaat dit jaar veranderen :fluit:
Heel gaaf, mij lijkt Kyoto, Kanazawa, het meer traditionele Japan mij voornamelijk vet

Maar het futuristische van Tokyo heeft ook wel iets

Hoop dat je wel op freelance basis werkt en niet onder de hiërarchische werkcultuur moet gaan :p

Mijn vrouw wil graag een keer terug naar zuid afrika. Wanneer zij daar heen gaat, zal ik met de kinderen die niet naar ZA willen naar Japan gaan.

Als ik er naar toe ga wil ik er het liefst ook wel echt 3-4 weken zijn omdat het dan rendabel is ivm de prijzen

Dus dat is nog even sparen mij :p

Rijst, kip en wortel (wortel heeft mijn lieve vrouw vannacht nog even schoongemaakt, gesneden en gekookt).

Helft is al op zoals je kan zien. Smaakt heerlijk met ketchup natuurlijk....
IMG_20240110_123228.jpg

Je laat je vrouw solo naar Zuid-Afrika gaan en voelt je daar op je gemak bij?

Terug
Naar boven