ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis de rood gelakte nagels op de foto, dacht dat dat je trademark was.
Met een stukje beenIk mis de rood gelakte nagels op de foto, dacht dat dat je trademark was.
Geen nood! U vraagt, wij draaienIk mis de rood gelakte nagels op de foto, dacht dat dat je trademark was.

Ik neem aan dat je in Japan bent?
Correct, ik zit in Tokyo (sinds eind december). Ik ben normaal gesproken zo'n 2 tot 3 keer per jaar hier voor een langere tijd, maar dat gaat dit jaar veranderenIk neem aan dat je in Japan bent?
If so, stedentrip of?
M'n enige dying wish is om een maand naar Japan te gaan en daar een rondreis te maken

1 van de dingen voor 2025 voor mij.Ik neem aan dat je in Japan bent?
If so, stedentrip of?
M'n enige dying wish is om een maand naar Japan te gaan en daar een rondreis te maken
Heel gaaf, mij lijkt Kyoto, Kanazawa, het meer traditionele Japan mij voornamelijk vetCorrect, ik zit in Tokyo (sinds eind december). Ik ben normaal gesproken zo'n 2 tot 3 keer per jaar hier voor een langere tijd, maar dat gaat dit jaar veranderen![]()

Als ik er naar toe ga wil ik er het liefst ook wel echt 3-4 weken zijn omdat het dan rendabel is ivm de prijzen1 van de dingen voor 2025 voor mij.
Mijn vrouw wil graag een keer terug naar zuid afrika. Wanneer zij daar heen gaat, zal ik met de kinderen die niet naar ZA willen naar Japan gaan.
Echt wel een ding op me bucket list. Geen idee waarom eigenlijk
@Turouise ga je er dit jaar permanent wonen?

Je laat je vrouw solo naar Zuid-Afrika gaan en voelt je daar op je gemak bij?1 van de dingen voor 2025 voor mij.
Mijn vrouw wil graag een keer terug naar zuid afrika. Wanneer zij daar heen gaat, zal ik met de kinderen die niet naar ZA willen naar Japan gaan.
Echt wel een ding op me bucket list. Geen idee waarom eigenlijk
@Turouise ga je er dit jaar permanent wonen?
Je laat je vrouw solo naar Zuid-Afrika gaan en voelt je daar op je gemak bij?
En haar moedwillig een township insturen?