MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Niet te veel carbs overdag, vanavond uit eten (onbeperkt eten)

2whihaw.jpg

Best aardig gegeten:

Bord 1: 2 x carpaccio + klein broodje kruidenboter
Bord 2: 6 stukjes sushi met wat kroepoek en wasabi
bord 3: 2 x kogelbiefstuk, champignonsaus, paar gebakken aardappels, 2 scheppen groente
bord 4: 2 x hertenbiefstuk, 2 x varkenshaas, champignonsaus, paar gebakken aardappels, 2 scheppen groente
bord 5: 2 x kogelbiefstuk, knoflooksaus, paar gebakken aardappels, 2 scheppen groente
bord 6: 2 grote stokken kipsaté + kroepoek
bord 7: 3 plakjes spekkoek, bakje fruit en roomijs

Daarbij nog 2 glazen water, glas rode wijn en een kop koffie

Netjes! :-) was het ook refeed tijd ? :-)

Nee zit in de bulk, maar vind t altijd wel leuk om te kijken wat ik naar binnen kan werken en mensen kijken ook vaak van wtf hoe krijgt ie t naar binnen.

hahaha ik krijg er honger van! :-)

Chocolade koffie ijs staat in de vriezer! Later vanavond als ik hem leeg ga eten op bed de foto's :-)

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

http://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1601591_704568336231322_804552502_n.jpg

Avond eten!

ai hoe het je dat chocolade koffie ijs gemaakt? of gekocht?

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

ImageUploadedByTapatalk1392047427.256448.jpg

Pre workout meal van vandaag

100 gram aardappels? wazaaap

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

ziet er lekker uit! Witlof ?

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Mijn ijsje met kwark whey en bevroren frambozen.

Morgen chocolade :-)

IMG_20140209_211541.jpg

lekkker hoe maak je dat?

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

ziet er lekker uit! Witlof ?

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Mijn ijsje met kwark whey en bevroren frambozen.

Morgen chocolade :-)

IMG_20140209_211541.jpg

lekkker hoe maak je dat?

Zie hier! Chocolade koffie ijs!
2e0txxx.jpg

Laatst bewerkt:
Wat is de Belgische benaming voor cottage cheese eigenlijk, of onder welke naam vinden we het in de supermarkt? Ben er al een tijdje op zoek naar.

Hüttenkäse is een Duitse merknaam. En cottage cheese is ook niet Engels maar Deens, lekker verwarrend allemaal :p
Maargoed in België was of is verplicht om in drie talen de productnaam op de voorzijde van de verpakking te zetten. Bekende merken daar als Delhaize, Danone en Heirler gebruiken gewoon 'Cottage cheese verse kaas' en rest heb ik nooit gelezen, vast Frans..?

Wat is de Belgische benaming voor cottage cheese eigenlijk, of onder welke naam vinden we het in de supermarkt? Ben er al een tijdje op zoek naar.

Ik koop dat altijd van Danone, en daar noemt het gewoon "Cottage cheese" hoor, in België :)
Je kan dat kopen in Carrefour, Delhaize, Colruyt, ...

Hüttenkäse is een Duitse merknaam. En cottage cheese is ook niet Engels maar Deens, lekker verwarrend allemaal :p
Maargoed in België was of is verplicht om in drie talen de productnaam op de voorzijde van de verpakking te zetten. Bekende merken daar als Delhaize, Danone en Heirler gebruiken gewoon 'Cottage cheese verse kaas' en rest heb ik nooit gelezen, vast Frans..?

Hoorde gisteren toevallig mijn oom zeggen dat het platte kaas heet. Hij woont in België en ik zat het te eten. Weet niet zeker of het ook klopt

Dat is hetzelfde volgens mij

Lunch: 4x wrap, zalm, kruidenkaas, tomaat, random sla

214tu9d.jpg

30 gram chocolade whey
250 gram kwark
5 tot 10 gram rauwe cacao (ligt eraan of je een sterke chocolade smaak wil of niet)
50ml sterke koffie ( ik heb er een zoetje in opgelost)

koffie zetten en 50 ml in de vriezer bevriezen

Kwark kloppen (zorg dat dit koud gebeurd) dus de kwark de bak en de gardes goed koelen desnoods even 15 minuten in de vriezer...

rustig de chocolade whey erbij en goed door kloppen (het word al wat luchtiger)

helft van de bevroren koffie erbij goed doorkloppen

gardes eruit en de andere helft van de bevroren koffie beetje kapot maken en rustig met de cacao door het kwark mengsel spatelen (Niet kloppen dus!)

Boel bevriezen, en voor het opeten even half uurtje in de koelkast zetten om het wat zachter te laten worden.

30 gram chocolade whey
250 gram kwark
5 tot 10 gram rauwe cacao (ligt eraan of je een sterke chocolade smaak wil of niet)
50ml sterke koffie ( ik heb er een zoetje in opgelost)

koffie zetten en 50 ml in de vriezer bevriezen

Kwark kloppen (zorg dat dit koud gebeurd) dus de kwark de bak en de gardes goed koelen desnoods even 15 minuten in de vriezer...

rustig de chocolade whey erbij en goed door kloppen (het word al wat luchtiger)

helft van de bevroren koffie erbij goed doorkloppen

gardes eruit en de andere helft van de bevroren koffie beetje kapot maken en rustig met de cacao door het kwark mengsel spatelen (Niet kloppen dus!)

Boel bevriezen, en voor het opeten even half uurtje in de koelkast zetten om het wat zachter te laten worden.

Thanks. Ga ik dit weekend eens proberen, denk ik.

Yeeahh vorige week m'n keukenmachine mogen ontvangen dus even flink aan de slag geweest. :p

Chocolade brownie taart. Bevat meer vet en kh dan eiwit, maar alsnog beter dan een normale taart. Lekkere eiwit fluff erop en je hebt een goede (cheat) snack!

Hele taart weegt 690 gram
2343 kcal
88,7 eiwit
190 kh
137,1 vet

Koolhydraten komen vooral uit de dadels en havermout. Vet komt vooral uit de kokosolie. :)

Klaar om de oven in te gaan!
r0yzqg.jpg

Resultaat:
246rkw5.jpg

Wortel Proteïne Cake. Recept komt van een site af, ik heb hem zelf een beetje aangepast. Van de wortel proef je niets! :D

Hele cake weegt 580 gram
2135 kcal
93,3 eiwit
46,7 kh
169,3 vet

Vet komt vooral uit de kokosolie en amandelmeel

nb7wvd.jpg

29y0bya.jpg

2yy19mr.jpg

Pannenkoeken met proteïne fluff en walden farms chocoladesaus.

23hrbr4.jpg

21j7oy1.jpg

Cacao Whey Balletjes
1 balletje 10 gram, 22 kcal
2,6 eiwit
1,1 kh
0,8 v
0,6 vezel

2qdz6si.jpg

Bosbessen Muffins. Maak ik bijna wekelijks. Goede voedingswaarde en heerlijke snack.

30mqyk6.jpg

ic35th.jpg

Frozen Protein Yoghurt.

196 kcal
11,5 eiwit
23,9 kh, uit o.a de banaan
6,8 v
2,4 vezel

2hg93xt.jpg

28qw6qd.jpg

Pesto!
15qrlvc.jpg