apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Veel oude mensen incl mijn grootouders maakten hun stoofvlees met tafelbier. Zelf maak ik het telkens met een ander soort bier (Duvel, Busch 12°, rochefort, chimay, ...). Enkele flesjes in de pot, enkele flesjes voor mezelfVlaamsche Stoverij met een goede dubbel, liefst van Trappisten is geweldig! Met ander stoofvlees is bier ook heerlijk. Laat daar geen misverstand over bestaan
Vraagtekens of mijn oma's bij hun draadjesvlees bier zouden hebben gebruikt of wat meer bouillon en een scheutje azijn.

Jij bent wel erg fan van pasta!’ Hihi lekker!
Eet je dit vaak als lunch?150 gr havermout
1whey
Kaneel
100 ml melk
Heet water
![]()
Elke dag.
Hoeveel calorieën eet je per dag? Je eet best veel maaltijden man en 1 kilo kwark per dag is veel hahah gelukkig gebruik ik whey door mijn kwark, anders vind ik het ook heel erg vies.Elke dag.
Onderstaande is zo'n beetje wat ik elke dag eet (ma / vrij want het weekend wijkt in dit geval een beetje af)
Ontbijt - 1 Whey, 50gr brinta, 200ml halfvolle melk, water
Maaltijd 2 - 500 gr kwark met willekeurig fruit.
Maaltijd 3 Rijst Kip vis/kip/ei
Maaltijd 4- 150gr havermout, 100ml melk, kaneel, water
Trainen - na het trainen 1xwhey met water en soms 100ml melk erbij
Maaltijd 5 Warm eten, vaak Rijst,Kip,groente (kan ook aardappel zijn of pasta of iets anders natuurlijk hahaha maar wel afgewogen en kcal bepaald)
Maaltijd 6 500 kwark met een banaan/appel
Maaltijd 7 (uur voor slapen) 30gr noten (ongezouten/ongebrand)
Mocht ik niet aan mijn kcal gekomen zijn of aan mijn proteine dan neem ik een beetje kaas bij de noten.
En natuurlijk wil ik ook een beetje afwisseling dus soms vervang ik een maaltijd voor een gelijkwaardige, maar dan pak ik bijvoorbeeld en paar volkoren boterhammen met kipfilet of eieren.
Ik wil sowieso wat meer eieren gaan eten en denk daarom om dit in de avond of ochtend te gaan passen en meten.
Respect man, ziet er goed uitElke dag.
Onderstaande is zo'n beetje wat ik elke dag eet (ma / vrij want het weekend wijkt in dit geval een beetje af)
Ontbijt - 1 Whey, 50gr brinta, 200ml halfvolle melk, water
Maaltijd 2 - 500 gr kwark met willekeurig fruit.
Maaltijd 3 Rijst Kip vis/kip/ei
Maaltijd 4- 150gr havermout, 100ml melk, kaneel, water
Trainen - na het trainen 1xwhey met water en soms 100ml melk erbij
Maaltijd 5 Warm eten, vaak Rijst,Kip,groente (kan ook aardappel zijn of pasta of iets anders natuurlijk hahaha maar wel afgewogen en kcal bepaald)
Maaltijd 6 500 kwark met een banaan/appel
Maaltijd 7 (uur voor slapen) 30gr noten (ongezouten/ongebrand)
Mocht ik niet aan mijn kcal gekomen zijn of aan mijn proteine dan neem ik een beetje kaas bij de noten.
En natuurlijk wil ik ook een beetje afwisseling dus soms vervang ik een maaltijd voor een gelijkwaardige, maar dan pak ik bijvoorbeeld en paar volkoren boterhammen met kipfilet of eieren.
Ik wil sowieso wat meer eieren gaan eten en denk daarom om dit in de avond of ochtend te gaan passen en meten.
Daarbij is het eerste wat ik doe na het wakker worden, water drinken, ik denk ongeveer een liter, heb dit nooit gemeten maar t voelt wel zo, ik ga dit morgen opmeten.
Verspreid over de dag drink ik ook veel water, ik kom in ieder geval aan 2 tot 3 liter per dag.
Vitamine C1500mg
Vitamine D3
Magnesium
Mijn onderhoud zit op 3100 per dag,Hoeveel calorieën eet je per dag? Je eet best veel maaltijden man en 1 kilo kwark per dag? Ik
Respect man, ziet er goed uit
Thanks.

Kom ik aan met mijn 2400 kcalMijn onderhoud zit op 3100 per dag,
Momenteel lig ik op de 2800kcal die ik binnenkrijg, soms 100 meer maar nooit erboven of erop sinds 2 maand.
Ik kan het echt merken in de spiegel en de weegschaal.
Zou wel kunnen toch af en toe? Ik vind gezond eten oprecht lekkerder dan ongezond eten, maar als ik cut dan krijg ik echt trek in vettig eten maar suikers skip ik sowiesoThanks.
Maar ik heb wel vaker trek in lekkere dingen nu ik mijn kcal bewaak....een groot stuk appeltaart bijvoorbeeld en daarna die american cookies met chocolade, een stuk of 6 met een groot glas melk.......en dan weer appeltaart![]()
Ik ben wel veel kleiner 1.74Thanks.
Maar ik heb wel vaker trek in lekkere dingen nu ik mijn kcal bewaak....een groot stuk appeltaart bijvoorbeeld en daarna die american cookies met chocolade, een stuk of 6 met een groot glas melk.......en dan weer appeltaart![]()
Moet kunnen af en toe ipv meal 4 toch zolang je binnen dezelfde kcal blijft? je krijgt alsnog pleurisveel eiwit binnen de rest van de dag, qua macro's lijkt het me geen puntThanks.
Klopt, ben ik met je eens.Moet kunnen af en toe ipv meal 4 toch zolang je binnen dezelfde kcal blijft? je krijgt alsnog pleurisveel eiwit binnen de rest van de dag, qua macro's lijkt het me geen punt
Nou ik hou best wel van eten, ik skip sowieso snoep en die bullshit, ik drink ook geen energydrinks ofzo (vroeger wel) , is echt troep vind ik. Maar taart, koek, chips gaat er zeker wel in, daarbij heeft gezond eten wel altijd voorrang.Kom ik aan met mijn 2400 kcal
Zou wel kunnen toch af en toe? Ik vind gezond eten oprecht lekkerder dan ongezond eten, maar als ik cut dan krijg ik echt trek in vettig eten maar suikers skip ik sowieso
Nou ik hou best wel van eten, ik skip sowieso snoep en die bullshit, ik drink ook geen energydrinks ofzo (vroeger wel) , is echt troep vind ik. Maar taart, koek, chips gaat er zeker wel in, daarbij heeft gezond eten wel altijd voorrang.
Ik ga eens proberen ik leef ook alleen op water en koffieWater, koffie en sinds kort een drankje ontdekt bij Lidl, heet Saskia (merknaam van dat drankje) zitten 4 kcal per flesje in en nagenoeg geen suiker, volgens mij 1 gram per flesje. Echt lekker.
Saskia is eigen merk naam van Lidl. die ook water leveren, en appelsap met prik..Water, koffie en sinds kort een drankje ontdekt bij Lidl, heet Saskia (merknaam van dat drankje) zitten 4 kcal per flesje in en nagenoeg geen suiker, volgens mij 1 gram per flesje. Echt lekker.