AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Rijst, vis, wortel en ketchup.
IMG_20240118_120413.jpg

IMG20240118111747.jpg

KCAL: 473
E: 34
K: 37
V: 16

Oats + melk + water + scoop whey + pindakaas + druiven :thumb:

IMG20240118111747.jpg

KCAL: 473
E: 34
K: 37
V: 16

Oats + melk + water + scoop whey + pindakaas + druiven :thumb:
Lekker!!

Als ik een kantoordag heb maak ik die avond er voor mijn havermout klaar, bak met 200ml melk, 150gr havermout, 1 scoop whey, beetje kaneel, roeren met een beetje extra water en daarna de koelkast in. De volgende dag neem ik het dan mee met mijn andere eten.

Lekker!!

Als ik een kantoordag heb maak ik die avond er voor mijn havermout klaar, bak met 200ml melk, 150gr havermout, 1 scoop whey, beetje kaneel, roeren met een beetje extra water en daarna de koelkast in. De volgende dag neem ik het dan mee met mijn andere eten.

En eet je het dan koud of warm je het op je werk op? Nooit eigenlijk koud gegeten haha.

En eet je het dan koud of warm je het op je werk op? Nooit eigenlijk koud gegeten haha.
Gewoon koud.

Over het algemeen eet ik het afwisselend koud of warm, net wat mij uitkomt. Ik pak, als ik het warm wil, altijd even de waterkoker erbij. Havermout in een grote mok, Whey erbij met een beetje melk, dat roer ik dan eerst goed om, dan pas het hete/warme water erbij, roeren en even laten weken zodat alles lekker zacht wordt.

Maar als ik het dus koud laat in de koelkast zet dan kan het de hele nacht weken dus wordt het ook wel zachter.

Wat ik nog nooit gedaan heb maar wel heerlijk lijkt is een havermout omelet maken met ei, nog nooit gehad maar wil ik wel proberen....maar dat is een andere maaltijd :)

Lekker!!

Moet je eens met yoghurt of kwark proberen. drool:

Haringsalade
20240119_115749.jpg

Onverwacht thuis met de lunch op Visdag, dan eten we iets anders dan de vrijdagse standaard van bammetjes met kaas uit de lunchtrommel.

Deze haring kwam gewoon uit de supermarkt, dikke prima voor in de salade en zonder goede visboer in de buurt. De bietjes kwamen ook gewoon uit een potje. Wel extra lekker brood gekocht.

Laatst bewerkt:
Gele curry met zalm, kikkererwten en groenten
20240119_200028.jpg

Experiment geslaagd.

De volgende keer wellicht de spinazie al eerder laten slinken of een grotere pan (of wok) gebruiken of scoren. Of oefenen met geduld.

Terug
Naar boven