- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Oh echt, dat wist ik niet.Saskia is eigen merk naam van Lidl. die ook water leveren, en appelsap met prik..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh echt, dat wist ik niet.Saskia is eigen merk naam van Lidl. die ook water leveren, en appelsap met prik..
Geweldig lekker, maarre hamlappen in een DBB-lifestyle? Ik zou eerder kip of rund verwachten dan.Gebakken rijst, gesmoord varkensvlees en komkommer in zuur
![]()
Voor de liefhebbers en kenners: Nasi Goreng, Babi Ketjap en Atjar Ketimoen.
Waar vind ik fatsoenlijke trassi en welke moet ik hebben?
Ik ben met omweg langs grote supermarkt geweest (moest toch voor de ketjap), voor garnalenpasta waar wel 0,82% garnalenaroma in zit.
Cooking like there is no tomorrow, lijkt het thema van de week. Maandag het draadjesvlees voor dinsdag gemaakt, dinsdag rijst gekookt, zuur gemaakt en het varkensvlees. Ook gisteren Vlaamsche Hamlappen gemaakt.
Tips & Tricks:
Ik volgde ongeveer deze recepten:
- Gisteren de rijst al gekookt, babi ketjap en atjar gemaakt;
- De babi ketjap werd droog bij het opwarmen, deze de volgende keer iets natter houden, of zoals nu: scheutje water toevoegen;
- Bijna had ik Ketjap Manis van Conimex gekocht, dat blijkt een doodzonde in de Indische keuken. Je gebruikt ABC Ketjap Manis of desnoods die witte vaatjes met een geel etiket en een groene A;
- Als je dan bosui gebruikt dan fijner snijden en je hebt niet de helft nodig ter garnering.
- Ik gebruikte hamlappen, want die passen meer in een DBB-lifestyle, maar schouderkarbonade of procureur is wsl lekkerder. Een maatje van mij gebruikt 2:1 hamlappen en speklappen.
Babi Ketjap en Nasi Goreng
Chef-kok Ramon is in oosterse sferen: hij maakt babi ketjap met nasi goreng. Daarbij maakt hij zelfgemaakt zoetzuur.binnenstebuiten.kro-ncrv.nl
![]()
Zuur van komkommer en rode ui - Francesca Kookt
Recept voor zuur van komkommer en rode ui.www.francescakookt.nl
Hamlappen hebben best goede voedingswaarden, maar niet iedereen eet varkensvlees om uiteenlopende redenen.Geweldig lekker, maarre hamlappen in een DBB-lifestyle? Ik zou eerder kip of rund verwachten dan.
Macro's van Ham(lappen) zijn voor varkensvlees inderdaad goed!Hamlappen hebben best goede voedingswaarden, maar niet iedereen eet varkensvlees om allerlei redenen.
Hamlappen: 21,8g eiwit, 2,8g vet
Schouderkarbonade 19,1g en 12,2g vet
Ook leuk voor de variatie, eet je weer eens wat anders. Al weet ik dat dit voor sommige mensen totaal geen argument of reden is.Macro's van Ham(lappen) zijn voor varkensvlees inderdaad goed!
Held! 🤤🤤🤤Gebakken rijst, gesmoord varkensvlees en komkommer in zuur
![]()
Voor de liefhebbers en kenners: Nasi Goreng, Babi Ketjap en Atjar Ketimoen.
U kunt ook zeggen, het is immers woensdag: Blauwe Hap.
Waar vind ik fatsoenlijke trassi en welke moet ik hebben?
Ik ben met omweg langs grote supermarkt geweest (moest toch voor de ketjap), voor garnalenpasta waar wel 0,82% garnalenaroma in zit.
Cooking like there is no tomorrow, lijkt het thema van de week. Maandag het draadjesvlees voor dinsdag gemaakt, dinsdag rijst gekookt, zuur gemaakt en het varkensvlees. Ook gisteren Vlaamsche Hamlappen gemaakt.
Tips & Tricks:
Ik volgde ongeveer deze recepten:
- Gisteren de rijst al gekookt, babi ketjap en atjar gemaakt;
- De babi ketjap werd droog bij het opwarmen, deze de volgende keer iets natter houden, of zoals nu: scheutje water toevoegen;
- Bijna had ik Ketjap Manis van Conimex gekocht, dat blijkt een doodzonde in de Indische keuken. Je gebruikt ABC Ketjap Manis of desnoods die witte vaatjes met een geel etiket en een groene A;
- Als je dan bosui gebruikt dan fijner snijden en je hebt niet de helft nodig ter garnering.
- Ik gebruikte hamlappen, want die passen meer in een DBB-lifestyle, maar schouderkarbonade of procureur is wsl lekkerder. Een maatje van mij gebruikt 2:1 hamlappen en speklappen.
Babi Ketjap en Nasi Goreng
Chef-kok Ramon is in oosterse sferen: hij maakt babi ketjap met nasi goreng. Daarbij maakt hij zelfgemaakt zoetzuur.binnenstebuiten.kro-ncrv.nl
![]()
Zuur van komkommer en rode ui - Francesca Kookt
Recept voor zuur van komkommer en rode ui.www.francescakookt.nl
Geen idee waarom precies, dankjewel!
Omdat dit fucking lekker is. En je de afgelopen 4 maaltijden knap kookwerk laat zien. Heb gelijk honger !
Het is eten uit "Toen Indië nog van ons was", bovendien invloed door Chinezen (die eten alles), Bali (Hindoeïsme) en het noorden van Sulawesi (Christelijk).Bovendien is in Indonesië 87% van de bevolking moslim, dus zie je er maar weinig varkensvlees.
Dank!![]()
![]()
Respectievelijk picanha en kippendijen. Eerste niet aan gesleuteld, tweede lepel sambal oelek, scheutje ketjap, lepeltje pindakaas, beetje gember en teentje knoflook.
Wat is dit? Pasta met … ? Lijkt wel surimi salade maar dat is het niet toch?
Kip, voor de variatie! 😅Wat is dit? Pasta met … ? Lijkt wel surimi salade maar dat is het niet toch?
Perfect maaltje man.Pilletje is trouwens magnesium
-500 g kwark
- 15 g whey
- 100g fruit
-kaneel
- 3 stukjes 85% chocolade puur
Heerlijk voor het slapen 😊
Ja sowieso altijd kwark voor het slapen.