- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan prima hoor, dronk regelmatig mn eieren + eiwit rauwIk vraag me al een tijdje af of het verstandig is om eieren rauw te drinken. En dan kaneel en honing er aan toe te voegen, beetje voor de smaak.
Alleen in verband met salmonella lijkt het me niet verstandig, dus daarom is koken ook noodzakelijk (of bakken).
Dat was dan geen echte shoarmazaak want dat mag helemaal niet.Verbaast me niks .Kheb in een döner shop gewerkt.
Als je shoarma of döner eet, eet niet van een oude kleine rol. Aan het eind van de dag rollen ze em in folie en gaat ie de cooling in. Dag erna warmen ze em weer op. Nadat ie dus de dag ervoor al de hele dag opgewarmd is..
Wil je döner halen en zie je een klein miezerig rolletje aan het spit hangen, sla em over. Waarschijnlijk is ie al minimaal 2 dagen oud.
Het meurt ontzettend als je em weer uit de koeling haalt, maar als je het vuur aanzet ruik je het niet meer.
Dan ga je nog eerder dood aan een corona vaccinatie.Is ook maar een kans van pakweg 1 op 3000 dat je überhaupt salmonella binnenkrijgt en een kans van 1 op 5000 dat je ziek wordt
Spreek je jezelf toch tegen hierDat was dan geen echte shoarmazaak want dat mag helemaal niet.

want?
Kan prima hoor, dronk regelmatig mn eieren + eiwit rauw
Iedereen met dat salmonella gezeik heeft nog niet opgezocht wat de kans is in Nederland dat je dat ook daadwerkelijk krijgt
Is weer een studie voor gedaan dat er geen verschil is tussen rauwe en gekookte eieren mbt tot muscle protein synthesisIk geloof dat het eiwit uit rauwe eieren een stuk minder goed wordt opgenomen door het lichaam dan wanneer de eieren zijn gekookt of gebakken.
Dus m.a.w. MINDER GAINS BRUH
WappieDan ga je nog eerder dood aan een corona vaccinatie.
De woke wappie?
Is weer een studie voor gedaan dat er geen verschil is tussen rauwe en gekookte eieren mbt tot muscle protein synthesis
On topic graag , wat heb je te eten gehad Tinus ?
Net 150 gram kebab van MuscleMeat en iets van 300/350 gram gemende wokgroente.
als je 30% van je eiwitten wilt verliezen doe je het old school rauw ja.Ik dacht dat we onze eieren altijd rauw aten (eigenlijk drinken).
Breken en naar binnen gieten, toch? Of heb ik iets gemist?

Huh watals je 30% van je eiwitten wilt verliezen doe je het old school rauw ja.![]()