- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Lekker hoor![]()
Salade, stukjes kip en wat light mayo. Komt nog wat meer kip bij (oven duurt lang, ik heb honger)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor![]()
Salade, stukjes kip en wat light mayo. Komt nog wat meer kip bij (oven duurt lang, ik heb honger)
Als je haast hebt en de kip rauw eet verlies je gegarandeerd snel wat kilo's!![]()

Je weet dat de eieren ongewassen richting de winkels gaan?Whatever it takes.
Als ik broccoli kook dan gooi ik er gelijk wat eitjes bij. 2 vliegen in 1 klap ✌️
En daarom ben jij bij elke poep of scheet ziek. Beetje weerstand opbouwen zal je goed doen.Je weet dat de eieren ongewassen richting de winkels gaan?
Maar hij kookt ze toch een paar minuten? Is na +-7 mins op 100 graden alles niet redelijk dood en veilig?Je weet dat de eieren ongewassen richting de winkels gaan?
wie kookt zijn eieren nu 7 minuten kokkie ?Maar hij kookt ze toch een paar minuten? Is na +-7 mins op 100 graden alles niet redelijk dood en veilig?
Iemand die hardgekookte eieren wil?
Ik dacht dat we onze eieren altijd rauw aten (eigenlijk drinken).Maar hij kookt ze toch een paar minuten? Is na +-7 mins op 100 graden alles niet redelijk dood en veilig?
Komt nog bij dat ik de schil niet opeet van de eieren en de broccoli gewoon weggooi. Is puur voor de fotoMaar hij kookt ze toch een paar minuten? Is na +-7 mins op 100 graden alles niet redelijk dood en veilig?

Kun je ze ook een kwartier koken
Klopt, maar eieren komen uit hetzelfde gat als waar ze mee pissen en schijten.Maar hij kookt ze toch een paar minuten? Is na +-7 mins op 100 graden alles niet redelijk dood en veilig?
Die ik ook vaak als er een barst in zit of bakken. maar meestal kook ik ze 2 minuten, en niet afspoelen maar even laten afkoelen, dan heb je een lekker eitje die half zacht is bij verse eierenIk dacht dat we onze eieren altijd rauw aten (eigenlijk drinken).
Breken en naar binnen gieten, toch? Of heb ik iets gemist?
Lekker ManKlopt, maar eieren komen uit hetzelfde gat als waar ze mee pissen en schijten.
Mmm groene eieren.
RandstadpoppieKlopt, maar eieren komen uit hetzelfde gat als waar ze mee pissen en schijten.
Ik vraag me al een tijdje af of het verstandig is om eieren rauw te drinken. En dan kaneel en honing er aan toe te voegen, beetje voor de smaak.Die ik ook vaak als er een barst in zit of bakken. maar meestal kook ik ze 2 minuten, en niet afspoelen maar even laten afkoelen, dan heb je een lekker eitje die half zacht is bij verse eieren
Kheb wel vaker mijn mond op soortgelijke plekken geplaatst.Klopt, maar eieren komen uit hetzelfde gat als waar ze mee pissen en schijten.
2 minuten half zacht? Kwarteleitjes zeker.Die ik ook vaak als er een barst in zit of bakken. maar meestal kook ik ze 2 minuten, en niet afspoelen maar even laten afkoelen, dan heb je een lekker eitje die half zacht is bij verse eieren
Ik klok het gewoon naar binnen, klaar. HardcoreIk vraag me al een tijdje af of het verstandig is om eieren rauw te drinken. En dan kaneel en honing er aan toe te voegen, beetje voor de smaak.
Alleen in verband met salmonella lijkt het me niet verstandig, dus daarom is koken ook noodzakelijk (of bakken). Niet dat elk ei salmonella bevat maar je weet maar nooit.
Waarom rauw drinken? Omdat het kan, tijd bespaart en soms heb ik van die dingen die ik me dan afvraag......