apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
Jup en ketchup was dus oorspronkelijk van paddestoelen gemaakt. Imitatie ketjap.Ja, die woorden hebben een verband met elkaar. Het woord "ketjap" komt uit het Chinees via het Maleis en is in het Engels "ketchup" geworden
Roerei met Mexicaanse groentemix en ketchup?
Correct! Je mist alleen de franks hot sauce haha. Dankje!Roerei met Mexicaanse groentemix en ketchup?
Ziet er goed uit, smakelijk!
Liever een pizza of hamburger, maar voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Gewoon vreten en word je te dik dan up the dose. Alleen bert heeft de super soldier genetics dat ie massive AF word op 2 druppels test, wij als minder blessed met superb genetics moeten het compenseren met hoge dosis anabolics
Wanneer ga je stoppen met kuren?Liever een pizza of hamburger, maar voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Gewoon vreten en word je te dik dan up the dose. Alleen bert heeft de super soldier genetics dat ie massive AF word op 2 druppels test, wij als minder blessed met superb genetics moeten het compenseren met hoge dosis anabolics
Deze kuur, eind maart ergens verwacht ik. Mits uitslag bloed volgende week “oke” is dat ik nog 6/8 weken kan pakken.
)
Lijkt wel of je er paling bij hebt liggen. Ziet er wel zo uit namelijk.
fixedLijkt wel of je er panga bij hebt liggen. Ziet er wel zo uit namelijk.
Eet smakelijk!