AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Medieval mushroom ketchup
Ketchup.. ketjap..
Hmm?

IMG_0911.jpeg

Ja, die woorden hebben een verband met elkaar. Het woord "ketjap" komt uit het Chinees via het Maleis en is in het Engels "ketchup" geworden
Jup en ketchup was dus oorspronkelijk van paddestoelen gemaakt. Imitatie ketjap.
Tomatenketchup kwam pas veeeel later.

I.t.t. wat velen denken maakten ze nog best nice shit in de middeleeuwen.

@ak approved?

Bijlagen

• IMG_9821.jpeg
    IMG_9821.jpeg
    123 KB · Weergaven: 58
  • Heart
Waarderingen: AK
Liever een pizza of hamburger, maar voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Gewoon vreten en word je te dik dan up the dose. Alleen bert heeft de super soldier genetics dat ie massive AF word op 2 druppels test, wij als minder blessed met superb genetics moeten het compenseren met hoge dosis anabolics

Liever een pizza of hamburger, maar voor deze ene keer zie ik het door de vingers. Gewoon vreten en word je te dik dan up the dose. Alleen bert heeft de super soldier genetics dat ie massive AF word op 2 druppels test, wij als minder blessed met superb genetics moeten het compenseren met hoge dosis anabolics
Wanneer ga je stoppen met kuren?

Post Workout Meal (dat heb ik altijd al een keer willen zeggen :rolleyes:)
20240130_105807.jpg

Ontbijt was wat Yogurt Griekse stijl 10% met wat fruit. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik dat in de praktijk ga doen als er ook wat interval-, strength-endurance en/of werkcapaciteitstrainingen komen.

Snert
20240130_144156.jpg

We doen maar weer een bakkie voor de lunch. Ook wat aan een kennis gegeven, de volgende keer met een kleinere hoeveelheid of met meer ruimte in de vriezer proberen.

Verspakket Couscous, zelf uitgebreid
20240130_203101.jpg

Met extra kip en groentes om er 3x van te kunnen eten zonder te verhongeren of vitamientjes te missen.

Laatst bewerkt:
400g kipfilet chunks
80g mie
450g groenten
Theelepel currypoeder
Beetje cayennepeper
Scheut ketjap en theelepel badjak
IMG_0917.jpeg

Terug
Naar boven