MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Welke pindakaas is het lekkerst?

• 100% van AH

• Calvé stukjes noot

• Calvé 'gewoon'

• Calvé smeuig

• anders..

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

IMG_20240210_165915.jpg

Culinair hoogstandje dit (NIET DUS😜)
249 kcal

Jij mag dit, jij bent er serieus genoeg mee bezig! :thumb:

Nog even los van het feit dat de random menig van iemand op het internet, zelfs de mijne, totaal niet relevant is.
Wie mag dit dan niet?

• Haha
Waarderingen: Onit
Ja maat das geen keto/carnivore hé
Precies! We gaan het meemaken. Echt heel lang geleden dit. Straks direct ff squatten, kijken of ik het merk. Morgen op de plee zal ik het zeker merken denk ik.

Overigens heb ik dit weekend dus 16 uur geklust plus trainingen. Dus qua calorieën te verwaarlozen. Kon mij niet meer beheersen toen de familie aan de pizza ging. Fuck it. Heb nog wel 500 gram kippendijen en (100 gram?) carpaccio ernaast op. Vanmorgen m’n lever en eieren.

Laatst bewerkt:
Precies! We gaan het meemaken. Echt heel lang geleden dit. Straks direct ff squatten, kijken of ik het merk. Morgen op de plee zal ik het zeker merken denk ik.
Ik was vorig jaar 3/4 jaar lekker bezig met keto, keer gecheat met rozijnen krentenbrood, viel haast direct in slaap en daarna anderhalve dag helemaal verrot gevoeld. Uiteindelijk geleidelijk meer en meer cheats ook, zund. Recent weer aan begonnen, ff dat pensje weg vleesvreten. Ben benieuwd hoe jij je straks voelt :')

Back
Naar boven