Pindakaas.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5.024
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardcore ff afzien meid zag aan je foto's dat je goed bezig bent. Succes

Jij mag dit, jij bent er serieus genoeg mee bezig!
Wie mag dit dan niet?Jij mag dit, jij bent er serieus genoeg mee bezig!
Nog even los van het feit dat de random menig van iemand op het internet, zelfs de mijne, totaal niet relevant is.
Peanuts for me.Hardcore ff afzien meid zag aan je foto's dat je goed bezig bent. Succes![]()
Ik.
five guys? =O
Lekker waar is dat?
Ja maat das geen keto/carnivore héIk heb net een echte pizza op, sinds tijden. Heb hem zo verslonden dat ik nu pas denk aan een foto. Hierbij de doos![]()
Precies! We gaan het meemaken. Echt heel lang geleden dit. Straks direct ff squatten, kijken of ik het merk. Morgen op de plee zal ik het zeker merken denk ik.
Ik was vorig jaar 3/4 jaar lekker bezig met keto, keer gecheat met rozijnen krentenbrood, viel haast direct in slaap en daarna anderhalve dag helemaal verrot gevoeld. Uiteindelijk geleidelijk meer en meer cheats ook, zund. Recent weer aan begonnen, ff dat pensje weg vleesvreten. Ben benieuwd hoe jij je straks voelt :')Precies! We gaan het meemaken. Echt heel lang geleden dit. Straks direct ff squatten, kijken of ik het merk. Morgen op de plee zal ik het zeker merken denk ik.