AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Welke pindakaas is het lekkerst?

• 100% van AH

• Calvé stukjes noot

• Calvé 'gewoon'

• Calvé smeuig

• anders..

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Ambachtelijk chocolade ijs op basis van geitenmelk

1000034890.jpg

Ik was vorig jaar 3/4 jaar lekker bezig met keto, keer gecheat met rozijnen krentenbrood, viel haast direct in slaap en daarna anderhalve dag helemaal verrot gevoeld. Uiteindelijk geleidelijk meer en meer cheats ook, zund. Recent weer aan begonnen, ff dat pensje weg vleesvreten. Ben benieuwd hoe jij je straks voelt :')
Ik zal er extra aan denken. En doe verslag als het tegenvalt. Maar zal bovenal beloven morgen weer ‘normaal’ te doen. Mooi hè. Voor m’n familie deed ik vanavond weer eens normaal 🤣 m’n vader moet altijd bij elk stuk vlees zeggen: ‘godskolere hoe krijg je het weg’. Terwijl hij een fles wijn leegdrinkt.

Ik zal er extra aan denken. En doe verslag als het tegenvalt. Maar zal bovenal beloven morgen weer ‘normaal’ te doen. Mooi hè. Voor m’n familie deed ik vanavond weer eens normaal 🤣 m’n vader moet altijd bij elk stuk vlees zeggen: ‘godskolere hoe krijg je het weg’. Terwijl hij een fles wijn leegdrinkt.
Ahja dat is standaard reactie bij "onwetenden" toch? Bij kcal tellen kreeg ik de opmerking dat ik anorexia zou hebben, bij (intermittent) fasting dat ik mezelf aan het uithongeren was, en bij keto dat ik binnen een maand een hartaanval zou krijgen. Om dan van diezelfde lui te horen dat ze ook begonnen zijn en dat 't toch allemaal niet zó gek is als 't lijkt. Wijntje bij een goed stuk vlees mis ik wel hoor.

Ribkarbonade gebakken in geklaarde boter, Ovenaardappelen met Mayonaise verrijkt met wat tenen Gepofte Knoflook, en Salade met Buffel Mozzarella en een dressing met Balsamico Azijn
20240211_212313.jpg

Het punt dat ik het ovenfriet mag noemen is bijna bereikt. Met het invetten van het bakblik, goed husselen van de aardappelen en lang genoeg op hoge temperatuur doen hun werk. De smaak van de kruiden is wat aanwezig, misschien iets minder paprikapoeder.

Back
Naar boven