Mrmtty20
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 690
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal er extra aan denken. En doe verslag als het tegenvalt. Maar zal bovenal beloven morgen weer ‘normaal’ te doen. Mooi hè. Voor m’n familie deed ik vanavond weer eens normaal 🤣 m’n vader moet altijd bij elk stuk vlees zeggen: ‘godskolere hoe krijg je het weg’. Terwijl hij een fles wijn leegdrinkt.Ik was vorig jaar 3/4 jaar lekker bezig met keto, keer gecheat met rozijnen krentenbrood, viel haast direct in slaap en daarna anderhalve dag helemaal verrot gevoeld. Uiteindelijk geleidelijk meer en meer cheats ook, zund. Recent weer aan begonnen, ff dat pensje weg vleesvreten. Ben benieuwd hoe jij je straks voelt :')
Ahja dat is standaard reactie bij "onwetenden" toch? Bij kcal tellen kreeg ik de opmerking dat ik anorexia zou hebben, bij (intermittent) fasting dat ik mezelf aan het uithongeren was, en bij keto dat ik binnen een maand een hartaanval zou krijgen. Om dan van diezelfde lui te horen dat ze ook begonnen zijn en dat 't toch allemaal niet zó gek is als 't lijkt. Wijntje bij een goed stuk vlees mis ik wel hoor.Ik zal er extra aan denken. En doe verslag als het tegenvalt. Maar zal bovenal beloven morgen weer ‘normaal’ te doen. Mooi hè. Voor m’n familie deed ik vanavond weer eens normaal 🤣 m’n vader moet altijd bij elk stuk vlees zeggen: ‘godskolere hoe krijg je het weg’. Terwijl hij een fles wijn leegdrinkt.
Amber garden
Smaakt ook niet zo droog 🤣
Zelf gemaakt of bestelt ? Eet ze dame
Zelf gemaakt, al was ik wel lui met kant-en-klaar deeg 😊 thnx!
Waar haal je dat deeg enigszins goedkoop?Zelf gemaakt, al was ik wel lui met kant-en-klaar deeg 😊 thnx!
Bij de jumbo (zonder saus).
Alles Bie de Lidl
Die mini appeltaartjes van de versafdeling zijn erg lekker. Kan je gerust nog eens een hele appeltaart in één keer wegwerken. 😉
Kijk jij denkt mee. 😄Die mini appeltaartjes van de versafdeling zijn erg lekker. Kan je gerust nog eens een hele appeltaart in één keer wegwerken. 😉
Prijs?Die mini appeltaartjes van de versafdeling zijn erg lekker. Kan je gerust nog eens een hele appeltaart in één keer wegwerken. 😉