XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

na gister opstap te zijn geweest en vannochtend het me ontschoten was om te eten heb ik vandaag veel te weinig binnengekregen, maar nog steeds niet echt zin om te eten
dusss, foto 1: sludgebowl van 600gr huttenkase, 250gr ricotta, 30gr C&C Cassein en wat fruit (bessen en mandarijn)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
foto 2: 1 protein souffle en 1 protein mug cake
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee, dit is niet omdat ik zoveel brotein denk nodig te hebben, had hier oprecht zin in :P

2014-02-15 23.20.34.jpg

2014-02-15 23.20.27.jpg

Voedingsinformatie (per bakje 472 gram)
Kcal 432
Eiwit 34.3g
Vet (totaal) 4.9
Koolhydraten 58.1g
----------------------------
Ingredienten:

Bonduelle Zwarte bonen
Broccoli gekookt
Danone Vitalinea Hüttenkäse (Cottage Cheese) 3,9% vet
Kipfilet bereid
Paprika gekookt gemiddeld
Prei gekookt
Ui rauw
Witte rijst gekookt

http://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1779044_706589986029157_1314289987_n.jpg

Gisteren: wraps, kip, rode paprika, sla, pittige kruidenmix ( x 3)

ztzolc.jpg

Vandaag: wraps, kip, prei, komkommer en sla ( x 3 )

159j6e.jpg

Dit soort tussendoortjes zijn toch geen maaltijden, of zijn jullie op dieet oid?

Kunnen we dit topic met de foto's niet eens indelen in 3 a 4 aparte topics opdelen? Zo word het een stuk overzichtelijker omdat de topics minder groot zijn. en word het zoeken naar een bepaald recept of idee ook een stuk makkelijker.

(ontbijt)Post je maaltijden (met pics!)
(lunch)Post je maaltijden (met pics!)
(diner)Post je maaltijden (met pics!)
(tussendoor)Post je maaltijden (met pics!)

Helpt het als je eieren toevoegt aan die mix? Die protein pannekoeken mislukken bij mij iedere keer!

Geen idee ik vind het lekkerder en dan vullen ze meer. Ik pak 2 scoops van die protein pannekoken mix, 2 eieren, 150 ml melk, 70 gr havermout en dan mixen.

post workout vet-vrije "Indische" cake...

2rm199x.jpg

(nou ja gekruid althans, piment, kaneel, gember)

Goeie meals hier.

Havermout brinta mix 100g met 500ml melk
Kaneel erdoor en erop hagelslag en wat schuddebuikjes.
dwe4jn.jpg

iemand al eens aardapppelpuree gemaakt van de zoete aardappel ? hoe doe ik dat ? ben niet z'n keukenwonder :D

iemand al eens aardapppelpuree gemaakt van de zoete aardappel ? hoe doe ik dat ? ben niet z'n keukenwonder :D

Goed zacht koken en dan of fijn stampen of even met de mixer! Evt. met een beetje melk erdoor.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

60 gr pannenkoekenmeel meergranen, 30 gr whey vanille, 1 ei, kaneel en 200 ml melk.
Bakken zoals je ze normaal bakt. :) Zo maak ik ze altijd voor m'n vriend.

Top! Dankjewel :) ga vanavond meteen even bakken

Kwark met lijnzaad:

Spaghetti carbonara van verse pasta, uitgebakken runderrookvlees, ei en wat eiwit:

uploadfromtaptalk1392571691551.jpg

uploadfromtaptalk1392571758191.jpg

mwpgea.jpg

Rijst & kip met currykruiden!

60gr rijst
150 gr (gegrilde) kip
1 ui en 3 teentjes knoflook

523 kcal's
Eiwit 37 gr / KH 58 gr / Vet 15 gr

Broccoli kip

Dus

Laatst bewerkt:
Power Cookies
IMG_20140215_222120.jpg

Zelfde recept als de pannenkoeken
2 eieren
35g tot 50g havermout of volkorenmeel
10g tot 30g whey proteine (vanille gebruikt)
1 theelepel bakpoeder (zal 4 a 5 gram zijn)
Eieren lobbig kloppen, rest van de ingrediënten erbij roeren, eventueel water erbij om de gewenste consistentie te krijgen.
Voor 20 tot 40 minuten (afhankelijk van hoe knapperig je ze wil) in een op 180C voorverwarmde oven doen.

PS: Heb ze zelf 30 minuten gebakken en ze kwamen eruit als knapperige eierwafels (hard van buiten, luchtig van binnen).

Edit:
Nu ook in de Recepten thread:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-hier-recepten-357460/#post8342803

als ik maar een oven had!:(

Terug
Naar boven