MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

FUARK YES, mijn eerst gelukte protein fluff.
Heb blijkbaar altijd de fout gemaakt om zelf fruit in te vriezen, terwijl voorgevroren fruit blijkbaar beter werkt, ik ben een gelukkig mens (ZO LEKKER)

2014-02-16 21.24.15.jpg

Havermout met protein cake en bevroren fruit

483 kcal
43,9 e
40,2 k
16,4 v
7,6 vezel

j80d2v.jpg

Nomnomnom :lick:

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

FUARK YES, mijn eerst gelukte protein fluff.
Heb blijkbaar altijd de fout gemaakt om zelf fruit in te vriezen, terwijl voorgevroren fruit blijkbaar beter werkt, ik ben een gelukkig mens (ZO LEKKER)

Je moet altijd voor verpakte bevroren fruit gebruiken, dat werkt altijd! En met caseine werkt het beter dan normale whey, alhoewel dat ook gewoon kan hoor! :) Heerlijk he! :lick:

2vt5u7b.png

Iemand een idee waar je wraps kan kopen die beetje laag qua kcal zijn?

mirin

Iemand een idee waar je wraps kan kopen die beetje laag qua kcal zijn?

Zelf maken. Ik heb toenstraks wat geprobeerd..

35 gr speltmeel, 1 ei, wat water en kruiden naar smaak. Ik had italiaanse kruiden en paprika poeder gebruikt.
Bakken op half vuur, na 1 minuut op hoger vuur en omdraaien. Nog paar keer draaien en wanneer je denkt dat hij klaar is, is hij klaar. :P
Was lekker en simpel!

vowrd4.jpg

Gevuld met kipfilet en bacon. :lick:

35 gr speltmeel, 1 ei, wat water en kruiden naar smaak. Ik had italiaanse kruiden en paprika poeder gebruikt.
Bakken op half vuur, na 1 minuut op hoger vuur en omdraaien. Nog paar keer draaien en wanneer je denkt dat hij klaar is, is hij klaar. :P
Was lekker en simpel!

vowrd4.jpg

Ziet er zeer lekker uit! Ga het is proberen met guacamol er tussen.

Ziet er goed uit die wrap. Maar zijn de voedingswaarden zoveel beter dan dat spul uit de supermarkt?

Fiberssss; tarly, linzen, broccoli en gestoofde kip:

uploadfromtaptalk1392651847399.jpg

Was lekker en simpel!

vowrd4.jpg

Ziet er goed uit, ga het zelf ook eens proberen maar met volkorenmeel. Heb je het deeg laten rusten?? (heb ik nl. meestal geen tijd/zin voor)

Wow die wrap ziet er goed uit.

Was lekker en simpel!

Indien speltmeel niet in huis is, voldoet volkoren meel ook

wat voor kruiden in die kip?

Ziet er goed uit die wrap. Maar zijn de voedingswaarden zoveel beter dan dat spul uit de supermarkt?

Fiberssss; tarly, linzen, broccoli en gestoofde kip:

Die uit de supermarkt zit toch vol met e nummers en rijsmiddelen. Ik gebruik alleen biologische volkoren speltmeel, 1 ei en water. Dus ja ik denk dat de voedingswaarden beter zijn. + je kunt er gewoon 1 maken, meestal zitten er toch meteen 4 in een pak?

Volkorenmeel kan ook denk ik?
Heb het deeg niet laten rusten hun, het moet net zo dun wezen als pannenkoeken beslag, dus ook bakken als een pannenkoeken. Niets kneden dus. :)

ontbijt:
35a9en5.jpg

havermout met pistache whey en een schep pindakaas :heart:

Terug
Naar boven