Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holy crab, jouw maaltijden zijn toch wel van een buiten categorie
Natty!Dank voor die tip, kende dat wel van vrienden die vaak Spare Ribs maken. De ribben zaten toen al in de pan en ik heb niet het idee dat ik er last van had. Ben de vliezen later, op mogelijk eentje na die ik opat, ook niet meer tegengekomen. Van de vorige keer kan ik het me niet herinneren.Tip. Je kan met wat keukenrol de vlies aan de achterkant van de ribber eraf trekken. Hoef je het later niet te doen.
Sneetje maken zodat je wat kan pakken en dan met keukenpapier voor grip trek je het er zo af.
.Die kilo bakken gaan er bij ons ook door alsof t niks is.
Wou gister eigenlijk al deze helft erbij opetenDie kilo bakken gaan er bij ons ook door alsof t niks is.
Over het algemeen zit ik op een kilo kwark per dag, soms iets minder maar vaak wel een bak per dag.
Ben je homo?Vleesch noch Visch: Bruinenbonenschotel met rijst
![]()
Volgende keer minder gezeefde tomaten, misschien iets van sperziebonen erbij.
Gebaseerd op onderstaande.
![]()
Bruine bonenschotel met rijst - Eatertainment - Eatertainment
Een bruine bonenschotel met pit! Dit gerecht bestaande uit bruine bonen, ui, mais en gezeefde tomaten brengen we namelijk op smaak met rode peper.eatertainment.nl
Wat misschien kan helpen is de gezeefde tomaten eerst apart in een pannetje wat inkoken zodat de vocht verdampt.Vleesch noch Visch: Bruinenbonenschotel met rijst
![]()
Volgende keer minder gezeefde tomaten, misschien iets van sperziebonen erbij.
Gebaseerd op onderstaande.
![]()
Bruine bonenschotel met rijst - Eatertainment - Eatertainment
Een bruine bonenschotel met pit! Dit gerecht bestaande uit bruine bonen, ui, mais en gezeefde tomaten brengen we namelijk op smaak met rode peper.eatertainment.nl
Goede tips, dank.Wat misschien kan helpen is de gezeefde tomaten eerst apart in een pannetje wat inkoken zodat de vocht verdampt.
Of 100ml ipv 200 ml gezeefde tomaten nemen en mogelijk een eetlepel tomaten puree (de puree eerst ff fruiten om te ontzuren).
Wat misschien kan helpen is de gezeefde tomaten eerst apart in een pannetje wat inkoken zodat de vocht verdampt.
Of 100ml ipv 200 ml gezeefde tomaten nemen en mogelijk een eetlepel tomaten puree (de puree eerst ff fruiten om te ontzuren).