AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Specialty coffee wordt nooit gemalen verkocht, doos. Dat moet je zelf doen. Gemalen koffie is slechts beperkte tijd “houdbaar”.

En weer met je opmerkingen die je verbloemd als grapje.
Ik vroeg je wat het was, maw; ik ken het niet. Als ik specialty coffee invul op internet komt er ook gewoon gemalen koffiebonen uit, dus beetje dimmen joh

• Like
Waarderingen: BB_
En weer met je opmerkingen die je verbloemd als grapje.
Ik vroeg je wat het was, maw; ik ken het niet. Als ik specialty coffee invul op internet komt er ook gewoon gemalen koffiebonen uit, dus beetje dimmen joh
Football Sport GIF by FC Dynamo Moscow

Specialty coffee wordt nooit gemalen verkocht, doos. Dat moet je zelf doen. Gemalen koffie is slechts beperkte tijd “houdbaar”.
Iemand uitschelden, en zeker een vrouw, is een teken van eigen minderwaardigheid.
Als het een geintje was, laat het daar dan bij.

Pasta met tonijn, paprika, courgette en ui en zelfgemaakte tomatensaus (licht pittig) met gegrilde tomaatjes gemarineerd met olijfolie en oregano, olijven en een beetje parmezaanse kaas.

1000009031.jpg

Beetje triest hoe er hier altijd naar bepaalde mensen wordt gereageerd.

Grof volkorenbrood, eitje, 30+ kaas, kipfilet uit de oven voor broodbeleg en wat fruit. Ik eet geen gesneden vleeswaren uit de supermarkt. Zit te veel troep en zout in en te weinig eiwit.

20240303_115721.jpg

Zout heb je nodig mits je traint

Zout is inderdaad nodig maar zout zit al genoeg in onbewerkte voeding. Ik voeg zelf nergens zout aan toe en krijg ongeveer 4,8-5,2 gram zout per dag binnen. Als ik ook nog een vleeswaren en kant en klare sausen uit potten en pakjes ga eten ga ik over de dagelijkse maximale behoefte aan zout heen. Ik hou ook graag een marge over zodat ik af en toe ook eens kan snacken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven