Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij moet naar de 8000kcals vandaag?Pasta kip cashewnoten 3x pd + koekje erbij voor de smaak
Doe over de pasta ook 2gr zout ✌️
![]()
7950 is de bedoeling vandaar 2/3 koeken pd idd
Mad respect wel lol
Ongelooflijk, ik zit op 3350 en dan lig ik 250 boven onderhoud.....
Ongelooflijk, ik zit op 3350 en dan lig ik 250 boven onderhoud.....
Ben er stil van, tenzij je echt 2m30 bent en 160kg weegt natuurlijk, dan begrijp ik het.
Ja ik ken Anna, bolle vriend maakt je groot en sterk.

Ik heb wel een fysieke baan, maar vorige bulken kwam ik niet hoger dan 6k met beetje hetzelfde bw, wellicht nu net paar kg zwaarder maar wel droger.Ongelooflijk, ik zit op 3350 en dan lig ik 250 boven onderhoud.....
Ben er stil van, tenzij je echt 2m30 bent en 160kg weegt natuurlijk, dan begrijp ik het.
Maar je bent toch niet echt 160kg?Ik heb wel een fysieke baan, maar vorige bulken kwam ik niet hoger dan 6k met beetje hetzelfde bw, wellicht nu net paar kg zwaarder maar wel droger.
Enigste verklaring is de dosis, die is nu iets hoger. Al met al blijf ik nog goed droog op 8k kcal en heb nog volledige abs definitie. Kom ook maar max 1 hooguit 2kg per maand aan met dit aantal kcal dus het is ook niet dat de kgs eraan vliegen.
1.78m en 107kg
1.78m en 107/108kg nuchter momenteel. Bulk tot eind maart, maar 110 word krap
Mooi man, bevalt het goed daar? Zal wel heerlijk rustig zijn.Zelf gevangen forel uit een meertje hier in de buurt.
![]()
![]()
Ik wil ook zo'n meertje! En die forellen wil ik ook!Zelf gevangen forel uit een meertje hier in de buurt.
![]()
![]()