Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Dit is mijn aanrader, schappelijke prijzen uitstekende kwaliteit. Maar ja niet altijd in de buurt, dus nu ff een goed supermarkt alternatief vinden voor de snelle trek.

17122210510216064615638239605837.jpg

Moment van de waarheid , even bakken in bacon vet.

Nee was prima. Heerlijk , Aldi van de supermarkten de beste prijs kwaliteit

• Like
Waarderingen: K82
Deze morgen ging ik speciaal naar de lidl voor de high protein producten.
Blijkbaar stond heel de koelkast leeg ...

Toen ik grumpy mijn kar omdraaide en langs de vleesproducten liep, had ik wel iets gezien wat mijn maag kon gelukkig maken.

IMG20240405093835.jpg

Deze morgen ging ik speciaal naar de lidl voor de high protein producten.
Blijkbaar stond heel de koelkast leeg ...

Toen ik grumpy mijn kar omdraaide en langs de vleesproducten liep, had ik wel iets gezien wat mijn maag kon gelukkig maken.

IMG20240405093835.jpg
Laat het mooie weer maar komen, krijg gewoon zin in vlees van de bbq. Ook voor een broodje runderburger steek ik een kleine bbq aan en dop ik een pilsje.

Oftewel, bakken met boter is zinloos. Maak een beurre noisette en bewaar die in de koelkast. Doe daar lepeltje (wel warm natuurlijk) van over je vlees. Voila.

Voor de rest gewoon altijd bakken in (neutrale) olie met hoog rookpunt. Of nog beter, dierlijk vet.

Buerre noisette maak je door boter te verhitten in een pan tot ie bruin begint te kleuren. Die vervolgens meteen afkoelen voordat ie verder bruint en verbrand. Tada, klaar.

Oftewel, bakken met boter is zinloos. Maak een beurre noisette en bewaar die in de koelkast. Doe daar lepeltje (wel warm natuurlijk) van over je vlees. Voila.

Voor de rest gewoon altijd bakken in (neutrale) olie met hoog rookpunt. Of nog beter, dierlijk vet.

Buerre noisette maak je door boter te verhitten in een pan tot ie bruin begint te kleuren. Die vervolgens meteen afkoelen voordat ie verder bruint en verbrand. Tada, klaar.

Ok, waarom zou je dit dan doen?

Gewoon een vraag omdat ik de vraag aan voel komen; "Dan kun je toch net zo goed alsnog gewoon boter gebruiken?"

Ok, waarom zou je dit dan doen?

Gewoon een vraag omdat ik de vraag aan voel komen; "Dan kun je toch net zo goed alsnog gewoon boter gebruiken?"
Omdat boter verbrand en je dus maar een beetje nodig hebt voor de 'boter' smaak.
Boter is daarnaast duur.

• Like
Waarderingen: K82
Laatste carbs van vandaag direct na het trainen ( 75minuten kracht en 20 minuten cardio). Macaroni Stroganoff, 150g volkoren macaroni, met groentemix 100g, 60g champignons, 75g rundergehakt 14% vet, 4e deel pakje stroganoff, 100g ijsbergsla, 50g tomaatjes, 50g komkommer en 35g sladressing.
1000002002.jpg

Terug
Naar boven