Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8.966
- Lengte
- 1m62
Cool! Hoor natuurlijk graag wat je ervan vindt. Eet dit al 10 jaar voor ontbijt en geniet nog steeds van iedere hap

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool! Hoor natuurlijk graag wat je ervan vindt. Eet dit al 10 jaar voor ontbijt en geniet nog steeds van iedere hap

Wat zit er door die pap? Havermoutpap ken ik en vind ik heerlijk, maar kan die grove stukken niet thuis brengen
Zou appel kunnen zijn.Wat zit er door die pap? Havermoutpap ken ik en vind ik heerlijk, maar kan die grove stukken niet thuis brengen
Ik laat het je weten,ik ben benieuwd!Cool! Hoor natuurlijk graag wat je ervan vindt. Eet dit al 10 jaar voor ontbijt en geniet nog steeds van iedere hap![]()
Ik hou van uitgebreid koken dus mijn vriendin is helemaal blij met mij.
Vandaag ben ik toevallig vrij en ik kom net van de groothandel. Vanavond staat er op t menu:
Bieten risotto met oesterzwammen en zeekraal, 150 g zeeduivel filet, een zeetong van ong 250 g en een citroen/madras beurre blanc.
Ik plaats straks wel wat foto's.
Opzich valt t mee hoe uitgebreid dit is, kost me denk ik 30 minuutjes om te maken zo.
Ongekookt is de voedingswaarde zoals ie op 't pak staat correct. En je weegt ook ongekookt.Nee appel. Vind het echt een zalig ontbijt. Als je wil kan ik het 'recept' plaatsen wat ik gebruik. Weet alleen niet of je voor havermout ook gekookt ongekookt verschil hebt zoals bij rijst.
Vegan zoogdieren smaken het besteVegan zuurkool. En wat non-vegan biologisch eiwit gewonnen uit een graangevoerd iers zoogdier met 4 magen.![]()
Je hebt ook van die rasp schillers.Kipshoarma, Gekookte Aardappel en Coleslaw
![]()
Prima te eten, maar de volgende keer de wortelen maar weer raspen.
Ik vind risotto een fancy woord voor zompige rijst, maar de kleuren combinatie is wel fantastisch
Tong fileetjes ook prachtig. Niet té zuinig met boter, gok ik? 
En ook geen ijsje dus.
Die heb ik tussen de middag al op in de stad. Coupe walnotenijs (zonder amaretto)
Luxe hoorDie heb ik tussen de middag al op in de stad. Coupe walnotenijs (zonder amaretto)