Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
IMG_3930.jpeg
Samen met m’n maat @Omega007 (tevens m’n dbb trucktrek buddy 2009/2010) deftig steaks, sigaren en whisky geconsumeerd. Iron lady Rdam icm van Dalen. Score 9 uit 10. Top avond.
Die 2 achter jou op hun smartphone #gezelliguiteten

1000041478.jpg

:roflol: :roflol:

Ben ik de enige die heel vaak hetzelfde eet? Beetje beperkt in keuze qua calorieën. Zal hem nog 1x posten voor de motivatie 😁 rijst kip sperziebonen met als toetje kwark met banaan.
20240414_173003.jpg

Ben ik de enige die heel vaak hetzelfde eet? Beetje beperkt in keuze qua calorieën. Zal hem nog 1x posten voor de motivatie 😁 rijst kip sperziebonen met als toetje kwark met banaan.
20240414_173003.jpg

Nee ik denk dat het overgrote deel hier op dag-basis exact hetzelfde eet voor het gemak.
Veel mensen interesseert eten ook niet en zien het als brandstof dat ze nodig hebben.

Zelfs met een beperkte keuze in calorieën kan je eindeloos variëren hoor.
Die rijst had ook pasta of een wrap kunnen zijn.
Die sperziebonen hadden ook broccoli, gegrilde aubergine, gegrilde paprika etc kunnen zijn
Die kip had ook gehakt, witvis of steak kunnen zijn.
En dan heb je ook nog eens allemaal sauzen en kruiden/specerijen waar je mee kan spelen en dan heb je al 100'en gerechten :P

1000041520.jpg
1000041519.jpg

20240414_173003.jpg
Nee hoor, hier ook. Veel paprika, vaak wok of iets met kokosmelk. Sperziebonen ook geregeld, lekker. Beetje nootmuskaat erover :)

Leuke tafeltjes!

Zie hier wel vaak dingen voorbij komen waardoor ik denk: oh ja, dat is ook wel weet eens lekker.

1000041520.jpg
1000041519.jpg

Nee hoor, hier ook. Veel paprika, vaak wok of iets met kokosmelk. Sperziebonen ook geregeld, lekker. Beetje nootmuskaat erover :)

Leuke tafeltjes!

Zie hier wel vaak dingen voorbij komen waardoor ik denk: oh ja, dat is ook wel weet eens lekker.
Ziet er goed uit! Wat voor marinade/saus heb je gebruikt?

En dankjewel. De standaard is 3 dus ik heb er bewust 2 haha

Terug
Naar boven