apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die 2 achter jou op hun smartphone #gezelliguitetenSamen met m’n maat @Omega007 (tevens m’n dbb trucktrek buddy 2009/2010) deftig steaks, sigaren en whisky geconsumeerd. Iron lady Rdam icm van Dalen. Score 9 uit 10. Top avond.![]()
Ja inderdaad! Zag het later ook. Bizar hè.Die 2 achter jou op hun smartphone #gezelliguiteten
Je zag het op de foto die jij hebt gemaakt met?
Is wat anders dan dom in je telefoon tegenover elkaar zitten.
Wat zit er op, tonijn met...?

Ik gok "pulled chicken", geen idee waarom...

Misschien deelden ze nummers uit.Die 2 achter jou op hun smartphone #gezelliguiteten
Ben ik de enige die heel vaak hetzelfde eet? Beetje beperkt in keuze qua calorieën. Zal hem nog 1x posten voor de motivatie 😁 rijst kip sperziebonen met als toetje kwark met banaan.![]()

Nee hoor, hier ook. Veel paprika, vaak wok of iets met kokosmelk. Sperziebonen ook geregeld, lekker. Beetje nootmuskaat eroverBen ik de enige die heel vaak hetzelfde eet? Beetje beperkt in keuze qua calorieën. Zal hem nog 1x posten voor de motivatie 😁 rijst kip sperziebonen met als toetje kwark met banaan.![]()

Ziet er goed uit! Wat voor marinade/saus heb je gebruikt?