Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sojasaus, vissaus en sambalZiet er goed uit! Wat voor marinade/saus heb je gebruikt?
En dankjewel. De standaard is 3 dus ik heb er bewust 2 haha

Denk ook eens aan stoofjes met pompoen. Staat in 10 min op tafel en in jouw geval zeer macro en kcal vriendelijk 😊Ben ik de enige die heel vaak hetzelfde eet? Beetje beperkt in keuze qua calorieën. Zal hem nog 1x posten voor de motivatie 😁 rijst kip sperziebonen met als toetje kwark met banaan.![]()
Thnx! Als je een receptje hebt ga ik dit ook eens proberen.Denk ook eens aan stoofjes met pompoen. Staat in 10 min op tafel en in jouw geval zeer macro en kcal vriendelijk 😊o![]()
Cool! Ga hem zeker proberenSojasaus, vissaus en sambal
![]()
Zelf woksaus maken
Zelf woksaus maken is echt heel makkelijk. Deze 5 recepten (Zoetzure saus, Teriyaki, Maple sesam etc). moet je echt eens proberen. Klik hier!uitpaulineskeuken.nl
Haha! Lekker eigenwijs dus![]()
Misschien wel goed om te weten, zit veel zout in. Zelfs in de 'zoutarme' versie.
Ah ja dat is kut. Wordt op ten duur wel minder als alles beter in balans komt 🤗Ja zout is kut. Ben heel vocht gevoelig met zout. Als ik een x sushi met soja eet ben ik zeker 3 dagen 2 kilo zwaarder 😑 voorlopig kip met rijst haha. Stress hem dan best om de weegschaal al weet ik hoe het komt.
Voor 1 persoonThnx! Als je een receptje hebt ga ik dit ook eens proberen.
Beetje tamarinde pasta of limoensap is ook lekker bij die combinatie, mits je daar van houdt natuurlijk.
Limoen wel ja, sowieso lekker met vis. Tamarinde ken ik niet. Haal ik dat in de supermarkt of bij de toko?Beetje tamarinde pasta of limoensap is ook lekker bij die combinatie, mits je daar van houdt natuurlijk.
Bij EkoplazaLimoen wel ja, sowieso lekker met vis. Tamarinde ken ik niet. Haal ik dat in de supermarkt of bij de toko?
Tegenwoordig is het ook te vinden in de supermarkt.Limoen wel ja, sowieso lekker met vis. Tamarinde ken ik niet. Haal ik dat in de supermarkt of bij de toko?
Lekker spul icm vissaus. Niet lekker om op je brood te smerenHet is een pasta gemaakt van de vruchten van een tropische boom. De vruchtjes zitten in grote bruine peulen die qua vorm op tuinbonen lijken. Tamarinde komt oorspronkelijk uit Afrika, maar heeft zich door de eeuwen heen via India over het hele Aziatische continent verspreid waar het veelal gebruikt wordt als smaakmaker in sauzen, marinades, chutneys en zelfs voor het maken van een verfrissend drankje. Tamarinde is ook een van de ingrediënten van de bekende Britse worcestersaus.
Het heeft een frisse smaak die van zoetig naar friszuur varieert. Hoe rijper de tamarindevruchten, hoe zoeter de smaak.
.Echt.. Als ik dit soort dingen lees, dan vraag ik mij serieus af waarom ik een tijd niet op dbb zat. Goede tips, staat op m'n boodschappenlijstje. Oma gaat slapenTegenwoordig is het ook te vinden in de supermarkt.
![]()
Flower Brand Tamarinde Pasta 200 g
Flower Brand Tamarinde Pasta 200 g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Wereldkeukens, kruiden, pasta en rijst. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Lekker spul icm vissaus. Niet lekker om op je brood te smeren.
Als ik pad thai saus maak, gebruik ik:
2 el tamarinde pasta
3 el (palm)suiker
2 el vissaus
1 el limoen- of citroensap
Wat sambal of crispy chili pasta naar smaak
Alles ff mengen en voila, pad thai saus.
*voor extra lekker beetje msg en witte peper poeder toevoegen.
Moeten we je daar aan herinneren?Als ik dit soort dingen lees, dan vraag ik mij serieus af waarom ik een tijd niet op dbb zat